וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד עצרה את קרית שמונה, גם ראשל"צ במירוץ

מוחמד כבהא העניק למארחת 0:1 קטן, שקטע את רצף שבעת הנצחונות של המוליכה. 1:2 דרמטי לראשל"צ על באר שבע

הצפיפות המדהימה בין מקומות 2-6 בליגה הלאומית לא תישבר עד למחזור הבא, והיום (שני) הצטרפה גם הפועל ראשון לציון למירוץ על הכרטיס השני לליגת העל, כשחילצה ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי באר שבע החבולה. המוליכה הגאה קרית שמונה פתחה את משחקי היום, כשחזרה מלוד עם הפסד 1:0 קטן את רצף הנצחונות שלה, ובית"ר שמשון תל אביב והפועל ירושלים נפרדו בתיקו 0:0.

בני לוד - עירוני קרית שמונה 0:1

כשהיא ראתה את הרודפות אחריה מועדות בזו אחר זו ולא מצליחות לשמור על יציבות, קרית שמונה יודעת שאין שום גורם שיכול למנוע ממנה לשוב לליגת העל מלבדה. הקבוצה של רן בן שמעון ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים - רצף מדהים במושגי הלאומית - אלא שהיום ציפה לה אתגר לא פשוט מול אחת הקבוצות המשתפרות של הסיבוב השני, ששוב הוכיחה כי היא במגמת עליה ברורה. מוחמד כבהא הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-45 כדי להעניק למארחת את שלוש הנקודות הנאות. בני לוד לא הפסידה מאז השבוע הראשון של 2010, והניצחון היום עזר לה לפתוח פער של תשע נקודות מהפועל ירושלים שנמצאת מתחת לקו האדום. לפתע, גם הפלייאוף המרכזי בהישג יד.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל ירושלים 0:0

גם הקבוצה של לופא קדוש רצתה לברוח מהפלייאוף התחתון והגיעה למשחק אחרי ניצחון על מרמורק במחזור הקודם, כשמנגד להפועל ירושלים עדיין אין ניצחון מאז אמצע דצמבר, אבל על המגרש קיבלנו משחק משעמם ונטול שערים, שהותיר את הקבוצה של יהודה זגורי במרחק של חמש נקודות ממקום מבטיחים, ועל פי יכולתם לאחרונה לא מסתמן שינוי מגמה בקרוב.

הפועל ראשון לציון - מכבי באר שבע 1:2

תוצאות סוף השבוע צירפו גם את ראשון לציון לתמונת הסיכויים לעלות ליגה, אבל הכתומים היו צריכים לעבור דקות ארוכות של מתח לפני שיצאו עם הניצחון שהציב אותם במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום השני. תום גולן העלה את הקבוצה מעיר היין ליתרון בדקה ה-45, ובדקה ה-56 היה נדמה שקבוצת התחתית מהדרום בדרך להפסד נוסף אחרי שמיקי עטיה הורחק בעקבות דיבורים מיותרים לשופטת לילך אסולין, אלא שדווקא בעשרה שחקנים השיגו הבאר שבעים את השוויון, כשערן זגר איזן בדקה ה-78, אבל פנדל מדויק של עקיבא מגרלשווילי בדקה ה-87 נתן לקבוצה של איציק מרקל את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully