וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תיקו לרוני לוי, לוקרן תלויה בעצמה

0:0 לאוניראה בטימישוארה. לוקרן נוצחה בקורטרייק 3:1, אך נהנתה מהפסד רוסלארה. 65 דקות לברדה בהפסד גנק

קאזאן פתחה היום (ראשון) את עונת 2010 בליגה הרוסית עם ניצחון דרמטי 0:2 על לוקומוטיב מוסקבה. האלופה, שכזכור הדיחה את הפועל תל אביב לפני שבועיים בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, התקשתה מול הקבוצה מהבירה, שסיימה רביעית אשתקד, עד שבדקה ה-87 הגיע השער הראשון של אנדריי גורבנץ ששבר את הבצורת, ובתוספת הזמן הוסיף אלכסנדר בוקארוב את השני.

ביבראס נאתכו, שהשלים בשבוע שעבר רשמית את העברתו לקאזאן, זכה להשתתף בחגיגה כשעלה כמחליף שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, ורשם את הופעת הבכורה האירופית שלו. הקשר האוזבקי הצעיר של קאזאן, ואגיז גאליולין, נפצע והוחלף כבר בדקה ה-25.

מוקדם יותר פתח גם זאב חיימוביץ' את העונה ברוסיה, כשיחק 90 דקות מלאות בניצחון החוץ של טרק גרוזני 0:2 על העולה החדשה סיביר נובוסיבירסק, במשחקה הראשון אי פעם בליגה העליונה. אנדריי קובנקו (39) ושאמיל אדילדארוב (56) כבשו לקבוצתו של הבלם הישראלי, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12.

*** לאריסה השיגה הערב ניצחון שני ברציפות כשגברה בביתה 0:1 על ארגוטליס וברחה מרחק חמש נקודות מהקו האדום. רומאו הברזילאי כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-12. סלים טועמה נכנס כמחליף בדקה ה-57 וספג כרטיס צהוב. הניצחון המשיך את המומנטום החיובי של לאריסה תחת המאמן החדש יאניס פפאקוסטאס. הקבוצה נותרה במקום ה-12, אך נדבקה לארגוטליס ואסטרס טריפוליס.

*** טורקיה: אנטליהספור, ללא פיני בלילי, ניצחה 0:3 את סיבאספור ועלתה למקום התשיעי. אטס נסאטי (25), וייסל צ'יהאן (42) והמחליף סרז' דיז'הואה (73) כבשו.

רוני לוי עדיין ללא ניצחון

רוני לוי ממשיך לחפש ניצחון ראשון כמאמן אוניראה אורזיצ'ני. המאמן הישראלי וקבוצתו סיימו הערב בתיקו 0:0 את משחק החוץ הקשה מול טימושארה. עבור הישראלי הייתה זו תוצאת תיקו שלישית ברציפות. להגנתו ייאמר כי כל ארבעת משחקי הליגה שלו עד כה היו מול יריבות ישירות במאבק האליפות.

המשחק הערב, שהתקיים באצטדיון בו ניצחה ישראל את רומניה 0:2, היה אגרסיבי מאוד ונשלפו בו שבעה כרטיסים צהובים. טימישוארה הייתה מסוכנת יותר ובסיום רתח הבעלים, מריאן יאנקו, על השיפוט וטען כי קבוצתו קופחה והייתה זכאית לכדור עונשין מ-11 מטרים.

אוניראה ירדה למקום הרביעי עם 37 נקודות והיא רחוקה שתי נקודות מקלוז' המוליכה וסטיאווה השניה. הצמרת הרומנית צפופה במיוחד כאשר רק ארבע נקודות מפרידות בין המקום הראשון לשביעי. המחזור הבא יתקיים כבר ביום רביעי ולוי יחפש להשיג סופסוף ניצחון במשחק הביתי נגד גלאץ.

לוקרן מחפשת הישרדות

בבלגיה התקיים המחזור ה-27, שעמד בסימן ערב בינוני לישראלים. מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה, לוקרן אמנם הפסידה 3:1 במשחק החוץ לקורטרייק, אבל יריבתה לתחתית, רוסלארה, נוצחה גם היא 1:0 על ידי קלאב ברוז' במשחק חם בו הורחקו שלושה שחקנים. המשמעות היא שלוקרן תלויה לחלוטין בעצמה. ניצחון על המוליכה אנדרלכט במחזור האחרון יבטיח ללוקרן את המקום ה-14 שמשמעותו הימנעות ממשחקי המבחן נגד הירידה.

אבי סטרול ויואב זיו פתחו בהרכב וראו את סוואנה איבו מעלה את קורטרייק ל-0:2 עם צמד בדקות 28 ו-40. איבן לקו צימק בדקה ה-44, אך עוד לפני השריקה חתם דייבי דה ביול את התוצאה הסופית. עומר גולן נכנס ל-24 הדקות האחרונות ולא עזר ללוקרן לחזור למשחק. סטרול, שגם ספג כרטיס צהוב, וזיו השלימו 90 דקות מלאות.

אליניב ברדה פתח בהרכב גנק ושיחק 65 דקות בהפסד קבוצתו 2:0 לאנדרלכט. ילד הפלא רומלו לוקאקו כבש את שער היתרון בדקה ה-50 וטום דה סוטר חתם שתי דקות לסיום. ברדה הוחלף על ידי סמואל יבואה וקבוצתו תשחק בפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית בו ישתתפו הקבוצות שיסיימו בין המקומות 7-14.

סטנדרד ליאז' שמרה על סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף העליון לאחר 1:1 במשחק החוץ מול זולט וארגם. טדי שבאלייה העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השניה ואקסל ויטסל, שכבש בניצחון הגדול באתונה על פנאתינייקוס בליגה האירופית, איזן בדקה ה-77. רמי גרשון ישב 90 דקות על ספסל קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully