וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הגיע הזמן להעלות הילוך"

הרוקי הישראלי נחוש לזכות מחדש במקום בחמישייה של הקינגס: "אני מרגיש טוב מנטלית ופיזית". לארי יוז חתם בשארלוט

אחרי שכבר היה נדמה שסקרמנטו פתחה דף חדש בסוף פברואר, חזרה הקבוצה לסורה בשבועיים האחרונים עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים, ועם 16 משחקים לסיום העונה מנסים כעת הקינגס, העומדים על מאזן של 44:22, לנסות לפחות להגיע לרף 30 הניצחונות שישאיר בסופו של דבר טעם מתוק לעונה שהחלה נהדר ונמשכה בצורה דומה לאשתקד, אז סיימו עם 17 ניצחונות בלבד.

הלילה (בין ראשון לשני, 4:00, אין שידור) תפגוש קבוצתו של עמרי כספי את מינסוטה האומללה, שמגיעה לבירת קליפורניה עם רצף של שמונה הפסדים, והרוקי הישראלי, שחוזר בהדרגה לרוטציה של פול ווסטפאל אחרי שסבל מעייפות בתחילת החודש, נשמע הלילה נחוש לזכות מחדש בתפקיד הסמול פורוורד הפותח.

"יש לי הרבה מוטיבציה לחזור ולפתוח", אמר כספי ל-'סקרמנטו בי'. "יש הרבה תחרות על העמדה הזו והגיע הזמן להעלות הילוך. אני מרגיש טוב מבחינה מנטלית ופיזית, ויש לי הרבה אנרגיה, כך שאין סיבה שלא אחזור לשחק טוב".

ווסטפאל התייחס לאפשרות שיערוך שינוי בחמישייה ואמר: "קיבלנו תפוקות טובות מגרין, כספי, יודוקה, נוצ'יוני וגארסיה, אבל אני לא חושב שמישהו מהפורוורדים שלנו הבטיח לעצמו מקום בחמישייה".

דונטה גרין, שפתח בעמדה 3 בחמשת המשחקים האחרונים, דיבר על השיפור ביכולתו: "ביצעתי קפיצת מדרגה גדולה, ולמרות שאני לא יציב כמו שהייתי רוצה, אני בטוח שאף אחד לא היה חושב שאהיה במצב הזה בתחילת העונה. כעת אני רק רוצה להמשיך לעבוד קשה ולמצב את מעמדי כשחקן חמישייה".

לארי יוז, שנחתך מסקרמנטו מיד עם הגעתו מניו יורק בטרייד המשולש ששלח את קארל לאנדרי לקינגס, את קווין מרטין ליוסטון ואת טרייסי מקגריידי לניקס, חתם בשארלוט, שם יחזור לשתף פעולה עם לארי בראון, שבחר אותו במקום השמיני בדראפט 1998 כשאימן את פילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully