וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר פלייט גברה 0:2 על הורקאן

המיז'ונריוס הביאו קצת נחת לאוהדיהם במונומנטאל. אינדפנדיינטה עם 0:1 בחוץ על צ'אקריטה והיא בפסגה. אסטודיאנטס-ניואל'ס 0:2

המחזור התשיעי בטורניר הקלאוסורה יצא בסוף השבוע לדרך, כשהקבוצות אותן פחות ספרו בתחילת הדרך ממשיכות לתת בינתיים עונה טובה ויכולות להפתיע עם זכייה בתואר. גודוי קרוז ניצחה 1:2 את אתלטיקו טוקומן ועלתה זמנית למקום הראשון, אלא שלאחר מכן אינדפנדיינטה, שניצחה 0:1 את צ'אקריטה ג'וניורס, תפסה את מקומה. גם ולז סארספילד, שנמצאת למעלה, השיגה שלוש נקודות אחרי 0:1 על לאנוס. אסטודיאנטס גברה 0:2 על ניואל'ס, בעוד שריבר השיגה ניצחון בתוצאה זהה על הורקאן במונומנטאל.

צ'אקריטה ג'וניורס - אינדפנדיינטה 1:0

הקבוצה של אמריקו גאז'גו יכולה לנצל את העובדה שחלק לא מבוטל מהגדולות מפשלות בטורניר, והיא יכולה ללכת הפעם עד הסוף. השדים האדומים השיגו ניצחון רביעי ברציפות והם במקום הראשון בליגה והיא עם 20 נקודות. אדוארדו טוציו כבש את שער הניצחון כבר בדקה החמישית. עד הסיום הקבוצה מאבז'נדה שמרה על התוצאה והיא, כאמור, בראש.

הקבוצה הביתית, שפתחה את העונה בצורה לא רעה עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים הראשונים, נוחלת הפסד שלישי ברציפות ודרכה לליגה השנייה בסיום הטורניר מתקצרת.

גודוי קרוז - אתלטיקו טוקומן 1:2

הקבוצה של עומאר אסד עושה עד כה עונה מדהימה במונחים שלה, לאחר שהשיגה ניצחון חמישי בתשעת משחקיה. לגודוי קרוז 18 נקודות והיא מרוחקת מהראשונה רק שתי נקודות. גיבור הניצחון של גודוי הוא פדריקו היגואין, אחיו של חלוץ ריאל מדריד. אחרי הכישלון הגדול של גונזאלו, ממשיך פדריקו להצעיד את גודוי קרוז לעונה חלומית. היגואין כבש צמד, אחד מהם, שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90. הראשון שלו נכבש בדקה ה-33, חאבייר פאאס איזן זמנית לאחר שעה של משחק. גם מצבה של הקבוצה מטוקומן בטבלת הממוצעים לא מזהיר והיא עלולה לנשור ליגה בסיום הטורניר. דיוויס ברונה מטוקומן ראה אדום בדקה ה-72, סרחיו סאנצ'ז איזן את מניין השחקנים במגרש לאחר ארבע דקות.

ולז סארספילד - לאנוס 0:1

גם הקבוצה של ריקרדו "הנמר" גארקה ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה וקצרה ניצחון רביעי העונה. את שער הניצחון כבש לאחר שבע דקות רולאנדו זראטה, אחיו המבוגר של מאורו, המשחק בלאציו האיטלקית. ולז עם 15 נקודות במקום השלישי, ולמרות שכבשה שער אחד היא ממשיכה להוביל את טבלת הכובשות בליגה עם 16. לאנוס ממשיכה מבחינתה את העונה הרעה שלה עם הפסד חמישי.

אסטודיאנטס - ניואל'ס אולד בויס 0:2

מחזיקת גביע הליברטדורס לא ממש מתרכזת בליגה, והמפעל שיותר חשוב לה הוא הליברטדורס ולשמור על הגביע, ובכל זאת היא אספה עוד שלוש נקודות ועלתה למקום החמישי כאשר באמתחתה 14 נקודות. נהואל רוזלי כבש לשערו הוא בדקה ה-45, החלוץ הפורה של הקבוצה מלה פלאטה, מאורו בוסלי, הוסיף את השני בדקה ה-58.

ריבר פלייט - הורקאן 0:2

לאחר ההפסד לאינדפנדיינטה, השיגו המיז'ונריוס ניצחון שלישי בליגה והיא מיטיבה במקצת את העונה הרעה שלה. כעת ריבר במאזן שוויוני של 3:3:3, ניצחונות, תיקו והפסדים, בהתאמה. אזקייל פיליפטו כבש שער עצמי כבר בדקה השנייה, גוסטבו קנאלס חתם את התוצאה בדקה ה-76.

משחקים נוספים:

קולון - חימנסיה לה פלאטה 1:1
לקולון: מרסלו גו (42), לחימנסיה: מרקוס פרז (24)

רוסאריו סנטראל - סן לורנצו 0:1
מילטון קרגאליו (88). סן לורנצו סיימה את המשחק בתשעה שחקנים, לאחר שפאבלו פינטוס (46) וג'ונתן בוטינלי (65) הורחקו.

באנפילד - ארסנאל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully