וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן ממשיכה לטייל באדריאטית

יריבת מכבי תל אביב בקרב על הפיינל פור הביסה 62:85 את קרגוייבץ ורשמה ניצחון שביעי ברציפות בליגה המזרח אירופית

יומיים אחרי שהובסה בברצלונה וסיימה במקום השני בבית ה' של הטופ 16 ביורוליג, חזרה הערב (שבת) פרטיזן בלגרד לליגה האדריאטית, שם היא ממשיכה לא להתקשות. הקבוצה של דושקו וויושביץ', שממוקמת שנייה בטבלת הליגה המזרח אירופית אחרי ציבונה זאגרב, רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 65:85 קל על בת ארצה קרגוייבץ.

פרטיזן התקשתה בדקות הפתיחה מול האורחת מהתחתית, שהוליכה 16:21 בסיום הרבע הראשון, אבל ברבע השני החזיר לורנס רובטרס את המקומיים לעניינים, ועד המחצית התהפכה הקערה ופרטיזן עלתה ליתרון 34:39 בהפסקה, וברחה ברבע השלישי לפער של עשרים נקודות שהכריע את המשחק סופית. אלכסנדר ראזיץ' ופטר בוזיץ' קלעו 15 כל אחד למנצחים.

בגרמניה שיחקה הערב גם יריבת הפועל ירושלים בקרב על הפיינל פור ביורוקאפ, אלבה ברלין, שרשמה טיול משלה עם 50:83 על האגן. מוליכת הבונדסליגה, שהפסידה בשני משחקיה האחרונים ואיפשרה לאולדנבורג להיצמד אליה במקום הראשון, הוציאה את העצבים על נועלת הטבלה, ואחרי מחצית ראשונה צמודה יחסית שהסתיימה ב-31:39 לקבוצה מהבירה, שלחצה על הדוושה אחרי ההפסקה ודרסה את יריבתה בעזרת 21 נקודות של ג'וליוס ג'נקינס.

* לאחר שהפסידה ביום חמישי למכבי תל אביב, התאוששה הערב ריאל מדריד וגברה על ולנסיה - אחת משתי הקבוצות היחידות שניצחו את ברצלונה העונה - עם 67:78. פליפה רייס הוביל את הבלאנקוס עם 23 נקודות, בעוד שותפו לקו הקדמי, דריוש לברינוביץ', הוסיף 16 וסרחיו יול סיים עם 11. את ולנסיה הוביל רפא מרטינז עם 19, בעוד קוסטה פרוביץ' הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully