וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו גברה 0:1 על הפועל רעננה

שער ניצחון של ליעד אלמליח (32) בקרב התחתית בכפר סבא הביא שלוש נקודות חשובות לקבוצה של ירון הוכנבוים

אחרי עשרה משחקים ללא ניצחון, בהפועל רעננה קיוו סופסוף להשיג אחד כזה נגד יריבה שהיא שווה בערך לרמתה, אלא שזה לא קרה גם במחזור ה-26 של הליגה. הפועל עכו גברה הערב (שבת) על רעננה 0:1 בקרב התחתית הקריטי, וסיבכה עוד יותר את חייה של המארחת.

הקבוצה של עמי וזאנה ממשיכה לנעול את הטבלה לאחר ההפסד ה-15 שלה בליגה, והיא כבר צריכה להתחיל להיערך לקראת פלייאוף התחתית שם היא תיאבק על חייה. היא לפחות מקווה להגיע עד אז עם סיכוי להישאר, כי בקצב הזה גם אחרי הקיזוז, לא בטוח שיישאר לה סיכוי.

הקבוצה של ירון הוכנבוים הגיעה למשחק לאחר שהיא לא ניצחה מאז תחילתו של הסיבוב השני. למזלה, יש קבוצה חלשה יותר ממנה ומולה היא הצליחה להשיג שלוש נקודות חשובות מאוד, שמרחיקות אותה עוד קצת מהקו האדום. ליעד אלמליח חתום על שער הניצחון החשוב בדקה ה-32.

למרות הניצחון המאמן ירון הוכנבוים נשאר מאופק לאחר המשחק: "זה לא קבע כלום, מה שיקבע זה הפלייאוף. אני שמח שיצאנו עם ניצחון, זה בהחלט ייתן לנו אוויר לנשימה ואולי יחזיר מעט את הביטחון שאבד לנו. מה שניצח את המשחק זו בעיקר הלחימה ואני מקווה שבשבוע הבא השחקנים ידעו לשמור על זה מול הפועל רמת גן שמגיעה במומנטום מצוין".

עמנואל אמנגאוה, שנפצע והוחלף במהלך המחצית השניה, נפגע בברכו ונמצא בספק למשחק מול הפועל רמת גן בשבת. מחר בבוקר ייבדק ואז תתברר חומרת פציעתו.

מהלך המשחק

דקה 12 - סטיבן כהן פרץ באגף שמאל, אולם דודו ביטון לא מצא את המסגרת מחמישה מטרים בלבד.

דקה 15 - עוד הזדמנות טובה לדודו ביטון, אך הוא שוב לא הצליח לכבוש.

דקה 16 - ליעד אלמליח הגביה כדור לרחבה, רועי דיין נגח מכחמישה מטרים, אולם הנגיחה שלו לא מצאה את הרשת.

דקה 32 - גול! רועי דיין הקפיץ כדור שחמק מעל שוער רעננה שאול סמדג'ה, ליעד אלמליח היה במקום כדי לכבוש, 0:1 להפועל עכו.

דקה 88 - בן מרטין, שחקנה של הפועל עכו, דהר עם הכדור, אבל הבעיטה שלו הלכה למשקוף.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי (אירמנטס זלמיקאס, 46), איתי טואף, אבי סופר, עמרי עטיה, מאור זוהר, גיל קופר (רז כהן, 75), סטיבן כהן, אבי כנפו (כריסטיאנו דוס סנטוס, 66), דודו ביטון, שניר שוקר.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, עמנואל אמנגאוה (ג'וני טננבאום, 65), איברהים עבדול ראזאק (רון בן נחום, 85), רועי דיין, אבודו אוקוצ'ה (בן מרטין, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully