וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מסתמכים על שחקן כזה או אחר"

אחרי הניצחון הגדול על בני יהודה, אביחי ידין התייחס לעידן שאחרי נאתכו. אלי גוטמן: "זה הכדורגל שאני רוצה לראות"

ברני ארדוב

וידאו: ספורט 5

כנראה שהפועל תל אביב פשוט צריכה דרבי כדי להתעורר. לפני שלושה שבועות הייתה זו מכבי תל אביב, שספגה רביעייה מהאדומים, והערב (שבת) בני יהודה הוציאה ארבעה כדורים מהרשת בדרך לתבוסה 4:0 כואבת. הקבוצה של אלי גוטמן עלתה ל-0:3 כבר בדקה ה-38 משערים של ידין (11), שכטר (21) ועצמי של איינוגבה (38), מה שהפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים בו כבש ורמוט את הרביעי בדקה ה-90 וסיים את המשחק בצורה הכי טובה שיש.

שכטר: "טוב לי תיקו בין מכבי חיפה למכבי תל אביב"

אלי גוטמן, שזעם בשבוע שעבר על קבוצתו שלא הצליחה לנצח באורווה את הפועל פתח תקווה, נשמע קצת יותר מעודד הפעם. "היום אין אבל, אני מרוצה. בני יהודה שיחקו ממש מאחור והיה קשה לפרוץ את זה", אמר המאמן. "הקבוצה שיחקה כדורגל טוב, התייחסנו למשחק ברצינות בכל דקה כי בני יהודה זו לא סתם קבוצה". גוטמן התייחס גם לפער ממכבי חיפה, שהצטמצם לשמונה נקודות לפני המשחק של הירוקים מול מכבי תל אביב בשני. "עכשיו נראה את המשחק בחיפה, אבל מה שמעניין אותנו זה אנחנו. שיחקנו קרוב, לא נתנו להם שטחים לפתח משחק וזה הכדורגל שאני רוצה לראות את הקבוצה שלי משחקת".

על עתידו במועדון אמר גוטמן: "אנחנו כבר מדברים על השנה הבאה, ובכלל, צריך לתת מילה טובה להנהלה. בקיץ וגם עכשיו היא נתנה לנו כל מה שביקשנו. החתימה היא עניין פורמלי בלבד".

על אביחי ידין, שכבש שער יפה אך ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר ממשחק הגביע מול מכבי קביליו יפו, אמר גוטמן: "ידין הוא הסמן הימני שלנו. משחק יוצא מן הכלל שלו היום, הוא עשה את השיפור הגדול בקבוצה שלנו. הוא בחור צנוע, יודע מה הוא רוצה מעצמו וצריך לפרגן לו".

ידין עצמו אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני שמח שהצלחתי להבקיע גול יפה ולתת קצת בחזרה לצוות המקצועי שמאמין בי, ולקהל הנפלא שתומך בי ובקבוצה. השער מוקדש קודם כל לאבא שלי ולאחותי שחוגגים יום הולדת וגם לוואליד באדיר שהבטחתי לו מתנה ליום הולדת. הוכחנו היום שאנחנו לא מסתמכים על שחקן כזה או אחר ואני מאחל לביברס נאתכו את כל ההצלחה שבעולם." על השאלה לאיזה תוצאה הוא מצפה במשחק ביום שני הוא ענה: "תיקו ישרת אותנו הכי טוב."


גילי ורמוט, שכבש את השער הרביעי לזכות האדומים, אמר בסיום: "הפכנו את המשחק לקל, למרות שבני יהודה היא קבוצה מצוינת. הדברים התחברו כמו שרצינו. היינו מאוכזבים מאוד מהתיקו שלנו בפתח תקווה והגענו הערב קצת טעונים מכל מה שקרה". לקראת המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום שני אמר הקשר: "אמרו לי להגיד שאני רוצה תיקו, אבל האמת שאני רוצה שמכבי תנצח".

ורמוט נשאל האם ימשיך במדים האדומים גם בעונה הבאה ואמר: "תמיד יש סיכוי שאמשיך, אבל כרגע אני לא יודע מה יהיה. אם וכאשר תגיע איזושהי הצעה, נראה. שום דבר לא סגור, לכאן או לכאן. אני מבוגר כמעט בשלוש שנים מהיציאה הקודמת ואני שחקן טוב יותר משהייתי אז, אבל צריך לחכות ולראות".

איתי שכטר, שכבש את השני וצימצם לשלושה שערים את הפער משלומי ארבייטמן, נשמע מאושר. "הכי חשוב שניצחנו את המשחק. טוב לי תיקו בין מכבי חיפה למכבי תל אביב".

לוזון: "הכל יישמע כמו תירוץ"

מהצד השני נשמע מאמן בני יהודה גיא לוזון מאוכזב ובצדק, אך הסכים להודות באמת. "אין ספק שהיינו רעים מאוד היום. הפועל שיחקה מצוין, במיוחד במחצית הראשונה, כל בעיטה לשער נכנסה. הניצחון שלהם מוצדק, מגיע להם. נהיה חייבים לשפר את המשחק שלנו. לא נעים לקבל אדום בפיגור 3:0, אבל זה המצב.

"שילמנו על הטעויות", המשיך לוזון. "כשמפסידים תמיד נראה שיש משהו כבוי. הכל נכון ולא משנה מה נגיד עכשיו. הכול יישמע כמו תירוץ. הפועל שיחקה טוב יותר וניצחה בצדק. במחצית השנייה עלינו בצורה קצת יותר טובה, אבל ההרחקה של איציק עזוז גמרה סופית את המשחק". לגבי הספקולציות, שלפיהן ימונה למאמן הנבחרת הצעירה אמר לוזון: "אני מתעסק כרגע רק בבני יהודה".

כפיר אדרי, מגן בני יהודה שהוחלף במחצית, אמר: "התוצאה מדברת בעד עצמה. היה לי משחק רע בחצי הראשון ובכלל, אנחנו מודעים לכך שהיינו חלשים. צריך להרים את הראש ולהתכונן למשחקים הבאים. סה"כ אין כאלה פערים גדולים בין מקומות 4 ו-6, אנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל לשמור על המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully