וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באולם: צ'יימברס כבש את דוחא

הבריטי הוותיק ניצח בגמר ה-60 מ' עם 6.48 ש'. הוקר זכה בקפיצה במוט עם 6.01 מ', רק 2.00 מ' לולאסיץ' בקפיצה לגובה

יומה השני של אליפות העולם באתלטיקה באולמות הנערכת בדוחא סיפק לנו היום (שבת) כמה קרבות מרתקים, ובראשם הקרב היוקרתי ביותר של עונת החורף של מלכת הספורט, הריצה ל-60 מ' גברים.

מי שגנב את ההצגה היה דווין צ'יימברס, הבריטי בן ה-31 שעדיין מנסה להשכיח את השעייתו על שימוש בחומרים אסורים, ניצל את היעדרותו של אייבורי וויליאמס שנזרק מהמשלחת האמריקאית אחרי שנתפס בשימוש במריחואנה, ורשם ניצחון דחוק בתוצאה של 6.48 שניות, חמש מאיות מהר יותר מהאמריקאי מייק רוג'רס, והוסיף גם את תואר אלוף העולם לרשימת ההישגים שלו אחרי שסיים שני באליפות העולם באולמות בולנסיה לפני שנתיים.

כוכב ותיק אחר, סטיבן הוקר האוסטרלי, ניצח בקלות בקפיצה במוט, והפעם הוא לא נזקק למופע הירואי דוגמת זה שנתן בברלין בקיץ שעבר, אחרי שעבר 6.01 מ', בעוד שהקופץ היחיד שעוד היה מסוגל לאיים עליו, רנו לאבילני הצרפתי, הודח כבר בשלב המוקדמות. אחרי שהבטיח את ניצחונו עוד ניסה הוקר לשבור את שיא העולם ולעבור 6.16 מ', אך פסל שלוש פעמים והסתפק בניצחון.

גם בלאנקה ולאסיץ' פינטזה על שיא עולם בדוחא, אבל הקרואטית החיננית הייתה רחוקה מלהרשים, ואחרי שעברה גובה של 2.00 מ' שזיכה אותה בניצחון היא פסלה שלוש פעמים ב-2.05 מ'. מי שכן הצליחה לרגש את הקהל הייתה לולו ג'ונס הנהדרת, שחזרה לעצמה אחרי סדרת פציעות ושמרה על תואר אלופת העולם ב-60 מ' משוכות עם שיא אליפות של 7.72 שניות. בריצה ל-3,000 מ' האריכה מסרט דפאר האתיופית את רצף הזכיות שלה לארבע עם 8:51.17 דקות, והקדימה ב-68 שניות בלבד את הקנייתית ויויאן שריו, אלופת העולם ב-5,000 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully