וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בקליעה: ריכטר תשיעי, טל עשירית

שני הישראלים, המתחרים ברובה אוויר, החמיצו עלייה לגמר בתחרויות שובר שוויון בנורבגיה. נבחרת הנשים דורגה רביעית

בנורבגיה הסתיימה היום (שבת) אליפות אירופה ברובה אוויר, סרגיי ריכטר מישראל דורג בתום האליפות במקום ה-9, בעוד חן טל דורגה במקום ה-10.

ריכטר השיג 595 נקודות ודורג בתום חמשת הסיבובים במקום ה-9 בדיוק עם אותו מספר הנקודות אותן השיג הנורבגי ארה הנסן. השנים קיימו תחרות שאט אוף, כדי לקבוע מי עולה לגמר, הנורבגי היה טוב יותר מריכטר ב-0.3 נקודות ובקליעה זה מספיק. הנורבגי המשיך לגמר שם דורג לבסוף במקום ה-5 ריכטר הסתפק במקום ה-9.

אצל הנשים היה לנו ייצוג נרחב יותר, חן טל, יעל קן דגן ואלה שטרנברג ייצגו את ישראל. שטרנברג השיגה רק 392 נקודות ודורגה במקום ה- 32 מתוך 62 מתחרות. יעל קן דגן השיגה 393 נקודות שדרגו אותה במקום ה-26, ואילו חן טל השיגה 395 נקודות ודורגה במקום ה-10 עם אותו מספר נקודות שהשיגו עוד שלוש מתחרות. כדי לקבוע מי מהארבעה תעלנה לגמר – אליו עולות רק שמונה הטובות בתחרות, נערך מקצה שובר שוויון, חמישה כדורים ניתנו לכל מתחרה, דגן סיימה את המקצה במקום השני ופספסה את העלייה לגמר.

הנבחרת הנשית של ישראל השיגה בתחרות 1180 נקודות, שדירגו אותה במקום הרביעי בין הנבחרות, שתי נקודות פחות מהנבחרת הרוסית שדורגה במקום השלישי. גרמניה עם 1190 נקודות דורגה ראשונה ואוקראינה עם 1185 נקודות דורגה במקום השני. 16 נבחרות השתתפו באליפות.

אגב, ריכטר ישתתף היום בתחרות ראשונה מסוגה במסגרת אליפות אירופה, תחרות הטופ גאן. שמונת הקלעים הטובים ביותר בתחרות משתתפים בתחרות ראש בראש, כאשר בכל סיבוב המפסיד יוצא, כשהפרס הוא 2500 יורו. אחד המשתתפים ויתר על מקומו וכך ריכטר שדורג תשיעי הוקפץ לתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully