וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל הביסה 1:4 את ויאדוליד ושבה לפסגה

ברצלונה הביסה את ולנסיה 0:3 עם שלושער נפלא של מסי, ריאל מדריד הגיבה עם 1:4 על ויאדוליד משלושער של היגואין

בספרד עדיין מנסים לעכל את סיום דרכה של ריאל מדריד בליגת האלופות כבר בשמינית הגמר, אך לשחקני ריאל עצמם לא היה זמן להתאושש, ואולי טוב שכך, הרי הם היו צריכים לשמור על המקום הראשון בליגה.

ריאל יצאה למשחק חוץ בחוסה סורייה של ויאדוליד, כאשר כל הלחץ היה עליה לאחר ה-0:3 של ברצלונה על ולנסיה, הקבוצה מהבירה ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשוב למקום הראשון. החבורה של מנואל פלגריני עשתה, למזלה, את העבודה על הצד הטוב ביותר עם 1:4 ושלושער של גונזאלו היגואין, שענה מהר מאוד למבקרים (גם בישראל...) שמיהרו להספיד אותו אחרי המשחק המאכזב נגד ליון.

עוד לפני משחקה של ריאל, ברצלונה אירחה בקאמפ נואו את ולנסיה השלישית למפגש צמרת מסקרן, במשחק שהזכיר את הפוטנציאל של לאונל מסי. הקבוצה של פפ גווארדיולה המורחק התקשתה, אבל במחצית השנייה מסי השתלט על המשחק והכריע אותו עם שלושער גדול ב-0:3 מרשים.

אספניול ובן סהר ימשיכו לחפש ניצחון חוץ ראשון מאז ספטמבר, לאחר שהקבוצה הקטלאנית הובסה 4:1 על ידי טנריפה באי. ויאריאל השיגה ניצחון סולידי 0:2 על חרז, אלמריה גברה 0:1 על מלאגה, בעוד ראסינג סנטאנדר וסראגוסה נפרדו בתיקו 0:0.

ברצלונה - ולנסיה 0:3

הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה למשחק החשוב שלה נגד המדורגת שלישית בטבלה, ארבעה ימים לפני משחק חשוב אחר נגד שטוטגרט במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אחרי השמחה לאיד לאור הדחתה של ריאל מהאלופות, בבארסה צריכים לדאוג לא למעוד בליגה ובאלופות שמא גם עליהם יגחכו. בינתיים הם מסתדרים.

הקבוצה הקטלאנית הופיעה למשחק ללא מאמנה, שהורחק במשחק הקודם נגד אלמריה (2:2). גווארדיולה גם נאלץ להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ', שראה אדום מול אלמריה וערעורו לא התקבל. מי שפתח במקומו של השבדי הוא בויאן קרקיץ', שעלה בחוליה הקדמית עם פדרו ולאו מסי.

בארסה התקשתה במחצית הראשונה. אמנם היא שלטה במגרש, אבל לא הצליחה להכניע את סזאר, שוער ולנסיה. לאור התוצאות האחרונות והיכולת הלא משכנעת שלה זה לא כל כך הפתיע. כשהלחץ החל לחלחל קצת לקבוצה הקטלאנית, מי אם לא מסי לקח את המושכות והנהיג את קבוצתו לניצחון ענק, עם תצוגה אישית סוחפת. מסי סיים את המשחק עם שלושער ענק של שחקן גדול, שמסביר שוב למה אוהדי נבחרת ארגנטינה משתוממים מדוע במדים הלאומיים הוא ממעט לעשות את הדברים המופלאים הללו.

בדקה ה-56 הארגנטינאי הצנום החל את החגיגה שלו, כשקיבל כדור ברחבה, עבור בווירטואוזיות שני שחקנים וכבש את הראשון. ולנסיה עוד שמרה על מרחק סביר, אבל אחרי ההרחקה של האדוויחס מאדורו בדקה ה-69 היא כבר נשברה. בדקה ה-81 מסי חדר מימין לרחבה ושלח כדור גאוני לפינה הרחוקה של סזאר. שתי דקות בלבד לאחר מכן, הארגנטינאי קיבל כדור יפהפה מתיירי הנרי (שהחליף במחצית את קרקיץ' החלש), מסי הגיע קרוב לשער ומול סזאר האומלל שלח עוד הקפצה אלגנטית לרשת כדי להקפיץ את הקאמפ נואו.

אם למישהו היה ספק לגבי התחרות בין מסי, שהבקיע טרם המשחק 19 שערים, לבין דויד וייה, הרי שהוא קיבל את התשובה. חלוצה של ולנסיה, עם 17 שערים, לא שיחק עקב פציעה והארגנטינאי של בארסה, שהוחלף בדקה ה-88 לקול תשואות הקהל, העלה את מאזנו ל-22 שערים בליגה.

בארסה פתחה, לשעתיים בלבד, פער של שלוש נקודות על פניה של ריאל מדריד, אלא שהלבנים הגיבו עם 1:4 על ויאדוליד ושבו חזרה לפסגה. חרף ההפסד של הקבוצה מעיר התפוזים, הרי שהיא נשארת במקום השלישי בליגה עם שלוש נקודות הפרש על פניה של סביליה.

ויאדוליד - ריאל מדריד 4:1

במדריד התקשו להתאושש מטראומת שמינית גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות, אבל הקבוצה של מנואל פלגריני ידעה שהיא חייבת לשים את העבר מאחוריה ולהתרכז בליגה, שמא גם זו תברח לה, כלומר ברצלונה תשייט לעוד אליפות. אלא שריאל השיגה 1:4 חשוב מאוד, בעיקר מבחינה מנטלית, ושבה למקום הראשון.

קאקה נעדר מהמשחק עקב פציעה, ופלגריני העלה בהרכב את רפאל ואן דר וארט במקומו, לצידם של כריסטיאנו רונאלדו ואסטבן גראנרו, בעוד גונזאלו היגואין, שלא מעט ביקורות הופנו כלפיו מאז ההדחה על ידי ליון (גם מכיוון ישראל...), פתח כחלוץ בודד. סרחיו ראמוס עלה כבלם לצידו של ראול אלביול, מרסלו ואלברו ארבלואה הוצבו כמגנים.

ריאל נתקעה במשחק הנייד שלה במחצית הראשונה ומי שכמובן נחלץ לעזרתה הוא רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי, שממשיך להוכיח שההשקעה בו הייתה נבונה וכדאית, שלח בדקה ה-28 בעיטה חופשית גאונית, שפגעה באחד משחקני ויאדוליד, וחדרה לפינה, שער מספר 15 לרונאלדו בליגה. ריאל קיבלה תנופה במשחקה, ובדקה ה-45, רגע לפני סיום המחצית, כבש היגואין את השני, לאחר הגבהה מכדור חופשי של ואן דר וארט. 0:2 במחצית.

במחצית השנייה ריאל כבר השתחררה במשחק שלה, רבות הודות לעובדה שוויאדוליד שלחה הרבה שחקנים למעלה. שבע דקות במחצית השנייה כדור חופשי של צ'אבי אלונסו מצא את הראש של רונאלדו, שנחשו מה, מסר להיגואין, למרות כל הדיווחים על נתק ומתיחות ביניהם. הארגנטינאי השחיל בקלילות את השני שלו והשלישי של ריאל מול חוסטו ויז'אר.

בדקה ה-58 צימקה הקבוצה הביתית ל-3:1 לאחר סדרת טעויות בהגנת ריאל, שהחלה בארבלואה והסתיימה בשער עצמי של אלביול. בדקה ה-65 היגואין כבש את השלישי שלו, רונאלדו בעט מזווית קשה לשער, ויז'אר הדף רע, והארגנטינאי היה במקום להרשית את השלישי וה-19 בליגה. אם מישהו אמר משהו רע על היגואין אחרי ליון, כדאי שייקח במהרה את דבריו בחזרה. מי שיכול לחייך מאוזן לאוזן הוא מראדונה, ששני שחקנים שלו, מסי והיגואין, השלימו שלושער.

הניצחון של ריאל מוריד הרבה מאוד לחץ מהגב של המועדון, הנשיא, המאמן והשחקנים. מעידה בחוסה סורייה הייתה מתקבלת בצורה קשה מאוד על ידי התקשורת ואף במועדון הלבן, אלא שריאל הצליחה, בעזרת הרבה אופי, להתעלות מעל הבלאגן ששוב, בפעם המי יודע כמה, אופף את המועדון. שלוש הנקודות משיבות את ריאל למקום הראשון, אותו לקחה מידיה של ברצלונה בשבוע שעבר.

במחזור ה-27 תארח ריאל את ספורטינג חיחון בעוד ברצלונה תצא למשחק חוץ במגרש קשה, לה רומארדה, של סראגוסה. בכל אופן, הספירה לאחור, לקלאסיקו שייערך ב-11 לאפריל במחזור ה-31, ממשיכה. אולי עד אז כבר הצמרת תהיה צפופה ואולי לא. המשחק הזה יוכל אולי להפריד בין השתיים ואולי לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טנריפה - אספניול 1:4

ללא ניצחון חוץ מאז ה-19 בספטמבר, אספניול קיוותה לשנות את המאזן, אבל היא תצטרך לחפש את ניצחון החוץ שלה במקום אחר. הקבוצה הקטלאנית הגיעה לקרב תחתית חשוב באי מול הקבוצה שדורגה לפני אחרונה ערב המחזור וספגה הפסד שמסבך אותה לקראת מאבקי ההישרדות. ריקרדו ריצ'י (20) ונינו (50) העלו את טנריפה ליתרון. בדקה ה-62 בן סהר, שפתח על הספסל, נכנס כמחליף במקומו של פאבלו אוסבלדו. שמונה דקות לאחר מכן ורדו צימק ל-2:1, אבל אלפארו (82) ועוד אחד של נינו (90) סגרו את הסיפור. טנריפה עם ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים רצופים.

ויאריאל - חרז 0:2

הצוללת הצהובה התאוששה בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי על דפורטיבו לה קורוניה לאחר התבוסה שחטפה מריאל, וכעת השיגה ניצחון שני ברציפות ו-10 העונה. יוסבה יורנטה (33) ודמיאן אסקודרו (90) כבשו מול נועלת הטבלה, שעושה עוד צעד בדרך לירידה.

משחקים נוספים:

אלמריה - מלאגה 0:1
פרננדו סוריאנו (56)

ראסינג סנטאנדר - סראגוסה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully