וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הביסה את אחי נצרת 0:5

אחרי שתי תבוסות, מכבי נתניה לא יכולה הייתה לבקש יריבה נוחה יותר על מנת להתאושש ורשמה 0:5 קליל על אחי נצרת

כמה טוב שיש את מכבי אחי נצרת. אחרי שתי תבוסות רצופות שקירבו את מכבי נתניה שתי נקודות מהפלייאוף התחתון, ראובן עטר לא יכול היה לבחור לעצמו יריבה נוחה יותר. הצהובים, במשחק לא גדול, התעללו בחבורה האומללה של ג'ון גרגורי עם 0:5 גדול ושוב פתחו פער מהמקום ה-11. הצהובים חגגו על הקבוצה החלשה בליגה. דייויד גומז כבש שער בכורה בליגה, כמו גם גל גניש הצעיר שפתח בהרכב. יגאל אנטבי הוותיק שב גם הוא להרכב לאחר פציעה ובישל את השער הרביעי.

אצל נצרת, העניינים כרגיל. אחרי עוד שבוע סוער שכלל השבתת אימונים ואיומים להרחיק שמונה מהסגל, הקבוצה עם ההגנה העלובה בליגה לא הצליחה לשים את הבעיות הכלכליות בצד. קשה להאשים את גרגורי, בתנאים כאלה קשה מאוד לעבוד. אלא שאחרי עוד תבוסה, נראה שנצרת מתחילה להרים ידיים. אמנם מחכים לה עוד שורה של משחקי עונה בפלייאוף התחתון, אך לאור חמישייה שניה תוך שבוע, נראה שגם השחקנים בנצרת כבר הפסיקו להאמין.

אחי נצרת פתחה טוב יותר את המשחק, אבל נתניה כבשה ראשונה בדקה ה-11. אלמוג כהן ניצל הרחקה רעה של הגנת נצרת וירה פנימה מחוץ לרחבה. בדקה ה-27, נתניה הכפילה את יתרונה. אלמוג כהן החל במהלך והעביר למוגרבי, שהגביה משמאל היישר לראשו של גומז שנגח שער בכורה בליגה עבור נתניה. ארבע דקות חלפו וגורמן היה קרוב להחזיר את נצרת למשחק, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה. לפני ההספקה החליט השופט לירן וקסברגר להרחיק את מוחמד עמרייה, אך ביטל את הכרטיס לאחר התייעצות עם הקוון.

ההבדל ביחסי הכוחות בא לידי ביטוי גם בפתיחת המחצית השניה. מתפרצת של נתניה הסתיימה בבישול נהדר של גומז לגניש שקבע 0:3 בדקה ה-50. שער בכורה לילד בהופעה השלישית שלו בליגת העל. ההתפרקות המשיכה. רק שמונה דקות עברו ומבצע אישי של אנטבי הסתיים בבישול לימפולסקי שקבע 0:4. ואם זה לא מספיק, נצרת איבדה את הבלם שלה, רמי דואני, שהורחק בשל מילים מיותרות לעברו של וקסברגר, שפסל שער שלו. אקורד הסיום היה שייך לשלו מנשה. גניש הקפיץ לו כדור נהדר והקשר כבש מזווית קשה וקבע 0:5 בדקה ה-90.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי, אלמוג כהן (ליאוניד קרופניק, 63), דלה ימפולסקי (שניר גואטה, 72), שלו מנשה, גל גניש, פיראס מוגרבי (פבריסיו קבראל, 57), דייוויד גומז.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, רמי דואני (הורחק), מארק גורמן (האני שאהין, 57), מאג'ד יונס, מוחמד עמרייה, מייקל טוקורה, גיא דיין, לוהאב כיאל (יניב לוזון, 46), טצ'ם נ'טויה (מור דהאן, 65), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully