וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - בני סכנין: רביבו ומליקסון ייעדרו

הקבוצה של ויקו חדד תנסה להתקרב לפלייאוף העליון (א', 19:30, ספורט 2). בלבול לשחקניו: "תביאו את היכולת שאפיינה אתכם"

הפועל באר שבע סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה מחר את בני סכנין (19:30, שידור בספורט 1), באצטדיון ווסרמיל בבאר שבע. בשבוע שעבר הצליחו השחקנים של המאמן ויקו חדד לחלץ נקודה יקרה במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב ובקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי גם נגד סכנין, במשחק שניצחון בו עשוי להכניס את הקבוצה חזק מאוד למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

המאמן חדד, שהחליף לפני שבוע וחצי את גיא עזורי שהתפטר, יחסר מחר את שני שחקני המפתח שלו בקישור, כאשר דוד רביבו המושעה יצפה במשחק מן היציע ומאור מליקסון שנפגע במשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר וסובל מזיהום בברך, ייעדר שבועיים נוספים ולא יעמוד לרשותו של המאמן.

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקשר יוסי אופיר שיפתח בקישור האחורי על חשבונו של משה אסולין. בחלק הקדמי מתחרים גיל בלומנשטיין וחנן פדידה על חולצת ההרכב במקומו של מליקסון הפצוע.

לקראת המשחק מול בני סכנין, החליטה הנהלת הפועל באר-שבע להזמין את כל ראשי המועצות הערביות במגזר נפת דרום לרבות ילדי הישובים שיגיעו בהסעות מסודרות לוסרמיל, כולל ילדי תיכון רבין, ביה"ס יובלים, אילנות, דקלים, העוגן הקהילתי ומכבי צעיר.ע.עמי. הבעלים אלונה ברקת התייחסה לעניין ואמרה: "המשחק מול סכנין זאת הזדמנות חשובה להמשך חיזוק פעילותינו עם הקהילה בדרום ובעוטף ב"ש. אנחנו מחזקים את המסורת לחבק את הקהילה באווירה ספורטיבית ומעודדת וגם הפעם נוסף לכל המוזמנים הקבועים הוזמנו האוכלוסיה הבדוואית".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, נדב קידר, דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אייל שן, יוסי אופיר, אביתר אילוז, גיל בלומנשטיין (חנן פדידה), אוהד קדוסי, ברק בדש

"מאמין שנתברג בפלייאוף העליון"

אחרי שבוע מעט סוער בעקבות ההפסד למכבי פתח תקוה (4:3), סיימה בני סכנין את הכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון, 19:30, שידור ישיר בספורט 2) נגד הפועל באר שבע. בסכנין עדיין לא נרגעו מדו"ח השיפוט של שי שטרית, ומתכוונים להגיש ערעור על העונש שקיבלו באמצע השבוע בעקבות אותו דו"ח (15,000 ש"ח קנס בפועל והרחקה של קב"ט הקבוצה עד תום העונה).

בקבוצה טוענים כי החמירו איתם מעל ומעבר מבחינת העונש, במיוחד במקרה של הקב"ט, ולכן תערער סכנין על ההחלטה. בתוך כך ערך בשבת מרקו בלבול אסיפת שחקנים, וניסה לא להתייחס לשני ההפסדים האחרונים, שקטעו רצף של חמישה ניצחונות בליגה. "אנחנו שמים את המשחק האחרון מאחורינו ועם הפנים קדימה למשחק נגד הפועל באר שבע", אמר בלבול לשחקניו. "אני רוצה שתביאו את אותה היכולת שאפיינה אתכם בשבועות האחרונים".

המאמן הראה לשחקניו וידאו של הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב והתייחס לשינויים שביצע ויקו חדד בקבוצה. לאחר האימון, קפטן הקבוצה, מאיר כהן, הוסיף: "אני לא חושב ששני ההפסדים יפגעו ברמת הביטחון שלנו. אנחנו מציגים כדורגל טוב וחיובי כבר כמה שבועות ואני מאמין שאם נמשיך כך, נתברג בפלייאוף האמצעי וזו המטרה שלנו. אנחנו יודעים שלא מצפה לנו משחק קל בבאר שבע, במיוחד לאחר התוצאה שהם הוציאו ממכבי תל אביב, אבל אם נבוא ונשחק את המשחק הרגיל שלנו, אני מאמין שנוכל לחזור עם תוצאה טובה".

בצד המקצועי בלבול ככל הנראה לא יעשה שינויים ויפתח עם ההרכב של השבועות האחרונים, כשחאלד חלאיילה אמור לפתוח לצידו של חיים בנון במרכז הקישור, ואילו ג'קו ערפאת ימשיך כחלוץ בודד. הקבוצה תצא ביום ראשון ישירות מדוחא למשחק ולא תשהה בבית מלון כפי שתוכנן תחילה.

הרכב משוער, בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטייה צ'ה, לירן כהן, קאדו, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully