וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0 בדרבי

הדרבי של מלאבס, אולי האחרון באורווה, הסתיים ללא שערים במשחק חלש ומאכזב על הדשא הרעוע. שגיב כהן הורחק (75)

כשהפועל ומכבי פתח תקוה מגיעות לדרבי, הן תמיד מתעוררות. לא משנה היכן הן ממוקמות בטבלה, הדרבי הפתח-תקוואי כמעט תמיד יצרי, סוער וחם, אלא שדווקא הפעם הקרב העירוני, אולי האחרון שייערך באצטדיון האורווה, לא סיפק את מגוון האמוציות שהוא תמיד יודע להפיק, כאשר שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל. המאזן בדרבים עומד כעת על 43 ניצחונות להפועל, 34 למכבי ו-36 מפגשים הסתיימו בתיקו.

הקבוצה של פרדי דוד הגיעה למשחק במטרה להמשיך את המומנטום שלה, לאחר חמישה משחקים ללא הפסד (מתוכם שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים), אבל כנראה שהמאזן של דוד בדרבים ממאן להישבר, לאחר שמאמן מכבי, שבשבעת המשחקים הקודמים שלו כמאמן הפועל לא השיג ניצחון בקרב העירוני. כעת הוא הוסיף עוד אחד לרצף. דוד יתנחם בכך שהקבוצה שלו ממשיכה את המאזן הטוב שלו, שעדיין נקי מהפסדים.

הפועל קיוותה להשיג ניצחון לאחר תוצאת התיקו המצוינת מבחינתה במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב (1:1), אבל במערך שהעלה אלי מחפוד היה קשה לקבוצתו להבקיע, כשעלה ללא חלוץ טבעי. במחצית השנייה הוא הכניס שניים כאלו, אבל גם זה לא עזר. גם הפועל ממשיכה רצף טוב, והיא כבר עם תשעה משחקים ברציפות ללא הפסד. אמנם רק באחד מהם היא ניצחה, אבל במאבק בתחתית כל נקודה חשובה ויקרה, בוודאי כאשר מאז הדקה ה-75 נשארה הפועל בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של שגיב כהן.

כאמור, זה כנראה היה הדרבי האחרון שנערך באיצטדיון האורווה, כאשר בשנה הבאה שתי הקבוצות יעברו לאצטדיון החדש שמוקם בפתח תקוה. עם איך שהמגרש הישן נראה, באמת הגיע הזמן. כולנו תקווה שהאיצטדיון החדש יאפשר לקבוצות להציג יכולת מעט טובה יותר.

מהלך המשחק

דקה 17 - דני פרדה שלח את עומר דמארי לאחד על אחד מול יוסי שקל ברחבה, אך השוער הדף לקרן.

דקה 19 - אסי משיח בעט חזק מכ-30 מטרים, שקל היה במקום אך הדף רע, הגנת הפועל הרחיקה את הסכנה.

דקה 21 - כדור חופשי להפועל מאותה נקודה בה כבש גיא צרפתי נגד הפועל תל אביב, צרפתי בעט היטב, אך יבריץ' היה במקום.

דקה 37 - טל בן חיים פרץ באגף והעביר רוחב לדן רומן, שממרכז הרחבה המשיך בנגיעה למשקוף.

דקה 50 - אסי משיח מסר כדור לעומק, טל בן חיים המשיך אותו החוצה.

דקה 63 - אלי ביטון הרים כדור למחליף ארמון בן נעים, שנגח בזינוק, יבריץ' הציל לקרן.

דקה 75 - אדום! שגיב כהן הורחק לאחר שספג צהוב שני, בגלל שצלל ברחבה על פי דעתו של השופט איתן תבריזי.

דקה 82 - ראובן עובד מצא את בשירו ברחבה, שניסה להטעות את יבריץ, אך בעט גבוה מדי.

דקה 88 - עומר דמארי בעט מחוץ לרחבה כדור שקיפץ והטעה את שקל, השוער הספיק להתעשת ולהציל.

מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ', אורי אוזן, ניצן דמארי, מוראד מגמדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי, אסי משיח (נבוישה מרינקוביץ', 83), סבסטיאן סנסוני (דן רומן, 12), דני פרדה, טל בן חיים (דובב גבאי, 70), עומר דמארי.

הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, שגיב כהן, עידן סרור (עוסמן בשירו, 61), גיא צרפתי (ארמון בן נעים, 52), ראובן עובד (כפיר דר, 90), אלי ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully