וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את אשדוד 0:2

פתיחה מצוינת של בן שושן (3) ותמוז (12) הוליכה את אמסלם והירושלמים לניצחון שלישי ברציפות. גונזאלס הורחק (85)

מה נגיד ומה נאמר על דוד אמסלם. לפני שלושה שבועות קיבל עוזר המאמן הצעיר קבוצה ירושלמית מפורקת ושבורה, והפלא ופלא - חלפו שלושה משחקים, ולזכותו של אמסלם עומדים לא רק שלושה נצחונות, אלא גם יכולת טובה ושמחה. הערב (שבת) דאג מאמן בית"ר ירושלים לשמור על המאזן המושלם בתפקיד עם 0:2 קליל על מ.ס. אשדוד, ששוב הוכיח כי לבית"ר ירושלים תמיד היה פוטנציאל גדול. היא רק הייתה צריכה מישהו שיעיר אותה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עמית בן שושן (במרכז). מגד גוזני
לא ממש היה קשה לחגוג מול אשדוד הערב. בן שושן והחבר'ה/מגד גוזני

הניצחון הערב על אשדוד הוא לא עניין של מה בכך. ערב המחזור הקדימה קבוצתו של יוסי מזרחי את מחזיקת הגביע מעיר הבירה בנקודה אחת, ואם לוקחים בחשבון שבסיבוב הקודם ניצחו האשדודים את המפגש בצורה משכנעת למדי, הרי שבית"ר בוודאי לא ציפתה לטייל הערב בטדי. אבל במחצית הראשונה זה בדיוק מה שזה היה - טיול ערב נעים במזג האוויר החמים אל מול האין-הגנה של יוסי מזרחי ושחקניו.

הפתיחה של בית"ר הייתה מוחצת. בין החמצה אחת של ברק יצחקי לאחרת מצאו עמית בן שושן (3) וטוטו תמוז (12) את הרשת על מנת להעניק למארחת יתרון מהיר, כאשר בדקות הראשונות נראה היה כי כל פעם שבית"ר תעבור את החצי היא בדרך לשער. ההגנה האשדודית פשוט לא הייתה קיימת ויוסי מזרחי, שקיבל הערב סגל מלא לראשונה זה זמן רב, פשוט לא מצא פתרונות. משם והלאה הבית"רים הורידו הילוך או שניים, אבל גם זה לא הפריע להם לשמור על היתרון ולצאת עם ניצחון שלישי ברציפות, כשההרחקה של כריסטיאן גונזאלס בצהוב שני (85) לא עזרה לאורחים מהדרום.

במשחקים הבאים מחכים לאמסלם ושחקניו הפועל רעננה, מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן, וביכולת כזאת ובמומנטום הנוכחי, בהחלט ניתן לראות את הירושלמים מטפסים במעלה הטבלה. כמובן שגם רבע גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב בהמשך החודש יהיה משמעותי מאוד למחזיקת הגביע המכהנת, ובימים ורודים כאלו - עושה רושם שהעונה הזאת אולי לא אבודה לגמרי. אין ספק, מישהו הדליק את האור בירושלים.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! מהלך קבוצתי יפה התחיל בברק יצחקי, נמשך בהגבהה של אבירם ברוכיאן והסתיים ברגל של עמית בן שושן, שבעט היטב מהאוויר ופנימה. 0:1 לבית"ר.

דקה 4 - יצחקי קיבל כדור ארוך נפלא, עבר בקלילות את סטויקיץ', אך מול שער ריק בעט החוצה. החמצה ענקית.

דקה 5 - התקפה ראשונה של אשדוד הסתיימה במסירה יפה של מקרייב לאוחיון, שבעט למרכז השער. הרוש הדף.

דקה 12 - גול! אלירן דנין הגביה מצוין מהאגף השמאלי וטוטו תמוז, שנותר בלתי מכוסה ברחבה, נגח היטב פנימה. 0:2 לבית"ר.

דקה 21 - כדור שוער ארוך של אריאל הרוש בלבל את ההגנה החלשה של אשדוד, אלא שהבעיטה של יצחקי פגעה בסטויקיץ' וננעצה במשקוף.

דקה 45 - בעיטה חופשית שטוחה של יצחקי הטעתה את סטויקיץ', שהצליח בקושי להדוף ולהציל את קבוצתו מספיגת שער נוסף.

דקה 56 - מבצע אישי יפה של בן שושן הסתיים בבעיטה חלשה אל הידיים של סטויקיץ'.

דקה 61 - ברק יצחקי השאיר כדור נפלא עם העקב לבן שושן, אלא שזה שוב בעט חלש אל ידיו של השוער האשדודי.

דקה 62 - דימיטאר מקרייב קיבל כדור גדול מעידן שדה, אך מתוך הרחבה בעט לא מדויק, ליד הקורה.

דקה 72 - בן שושן הכניס כדור טוב לתמוז שבעט אל גופו של סטויקיץ'. בן שושן הגיע ראשון אל הריבאונד, אך המשיך אותו בנגיעה אחת החוצה.

דקה 93 - עידן טל מסר לחן עזריאל המחליף, שבעט חזק לידיו של סטויקיץ'.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו (תומר בן יוסף, 85), שמעון גרשון, אלירן דנין, פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן (חן ערזיאל, 81), עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז (סבסטיאן ואסקז, 74).

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול (עידן שדה, 55), ניר ביטון, סטפן קינגווה (שי רביבו, 72), משה אוחיון, ניר נחום (אדיר טובול, 29), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully