וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מייעץ לקאפלו: "קח את ג'יימס"

מאמן פומפי ממליץ למאמן נבחרת אנגליה להרכיב את דייויד ג'יימס כשוער הראשון: "יש לו ניסיון, רעב והוא מבין כדורגל"

לאברהם גרנט יש טיפ לפאביו קאפלו לקראת המונדיאל הקרב ובא. מאמן פורטסמות הבהיר את דעתו לגבי השוער שצריך לעמוד בשער הנבחרת האנגלית בדרום אפריקה וטוען כי דייויד ג'יימס, השוער שלו בפומפי, הוא זה שצריך להיות השוער הראשון.

ג'יימס עצמו לא עמד בשער הנבחרת תשעה משחקים רצופים, כאשר קאפלו העדיף את רוברט גרין ובן פוסטר על פני השוער בן ה-39. "יש לי הרגשה שכשהגביע העולמי יתקרב, ג'יימס יהיה הבחירה הראשונה", אמר גרנט בראיון ל'פורטסמות ניוז'. "יש לו ניסיון, הוא מבין כדורגל ויש לו רעב למשחק". גרנט המשיך להרעיף שבחים על השוער שלו, והוסיף: "כשיש לך את הידע הזה, זה טוב ואתה צריך להשתמש בזה. מבחינתי, הוא מספר 1, אבל אני לא המאמן של הנבחרת. פאביו קאפלו הוא האיש שמחליט והוא אדם שאני מחבב מאוד".

גרנט מאמין שיש לג'יימס מספיק זמן להוכיח לקאפלו שמקומו בסגל של הנבחרת. "קאפלו יקבל את ההחלטה, אבל יש עוד שלושה חודשים עד הגביע העולמי. יש עוד הרבה זמן לשנות דברים, ואני חושב שהדברים ישתנו". לשאלה האם מצבה הכלכלי של פורטסמות ישפיע באופן הזה על ג'יימס, הוא אומר: "אני לא חושב שמה שקרה כאן יהווה בעיה עבורו. אני לא חושב שקאפלו יחשוב על הפירוק כשהוא יחליט על הבחירה שלו לשוער הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully