וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: הנין הודחה בסיבוב השני

הבלגית נלחמה שעתיים בג'יזלה דולקו, אבל נכנעה לה 6:2, 1:6, 6:4. במשחק ראווה, ניצחו פדרר וסמפראס את נדאל ואגאסי

טורניר אינדיאן וולס האמריקאי דואג לנו ללא מעט עניין כבר בשלב הזה, כאשר הלילה (בין שישי לשבת) נערכו משחקי הסיבוב הראשון אצל הגברים והשני אצל הנשים. מי שקיווה לראות את ז'סטין הנין דוהרת כל הדרך אל הגמר נאלץ להתאכזב, אחרי שהבלגית הודחה כבר בשלב הזה וסיימה את דרכה בתחרות.

הנין פגשה את ג'יזלה דולקו הארגנטינאית, שמדורגת 37 בעולם, אבל פתיחה רעה שלה העניקה את היתרון לדולקו, שניצחה 2:6 במערכה הראשונה. הנין התעוררה ועם מערכה חד צדדית היא השוותה ל-1:1 אחרי 1:6 קליל. המערכה האחרונה הייתה צמודה, אבל הנין נשברה שלוש פעמים והפסידה 6:4 אחרי שעתיים של משחק.

גם נה לי, שהגיעה עד חצי הגמר באליפות אוסטרליה האחרונה, כבר מחוץ לתחרות אחרי הפסד 7:6, 2:6, 7:6 לאלנה בלטאצ'ה, הבריטית שמדורגת 65 בעולם. אלונה בונדרנקו הפסידה לשואי פנג, הסינית שמדורגת 56 בעולם, 6:1, 6:4 והודחה מהמשך המשחקים. רוב המדורגות צלחו את הסיבוב השני, כאשר אגניישקה רדוואנסקה ניצלה פרישה של אנה צ'קבטאדזה כדי לנצח 2:6, 3:5 בדרך לסיבוב השלישי.

מריון ברטולי התגברה על פולונה הרצוג עם 4:6, 2:6. אלנה דמנטייבה איבדה אמנם מערכה נגד אולגה גובורטסובה אבל ניצחה 4:6, 6:4, 0:6. קרוליין ווז'ניאקי, שהגיעה מדורגת שנייה, חזרה מפיגור נגד וניה קינג וניצחה 7:5, 2:6, 4:6. גם מריה שראפובה עבדה קשה לפני שעברה את בת ארצה, ורה דושבינה, עם 6:4, 5:7, 2:6.

אצל הגברים עוד משחקים בהילוך ראשון כשרק בסיבוב השני נכנסים הטניסאים המדורגים, אבל בסיבוב השני לא יופיע רישאר גאסקה, שהפסיד לסימון גרול 7:6, 7:6. דויד נלבנדיאן, שמדורג 139 בעולם, גבר על סטפן קובק 2:6, 6:7 וינסה בטורניר הזה לשפר את דירוגו.

בזמן שהמדורגים נחו, נערכו משחקי ראווה למען נפגעי האיטי. מרטינה נברטילובה שיתפה פעולה עם הנין והשתיים ניצחו את שטפי גראף ולינדזי דבאנפורט 6:8. פיט סמפראס שיתף פעולה עם רוג'ר פדרר והשניים גברו על אנדרה אגאסי ורפאל נדאל 6:8 לעיני כ-16 אלף צופים, כאשר הכספים מהאירוע ייתרמו לנפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully