וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה, כספי קלע רק 2

דווקא אחרי הניצחון על טורונטו, הקינגס נכנעו לפורטלנד 110:94 במשחק חד צדדי. הישראלי שיחק 16 דקות. אוואנס: "התמוטטנו"

למרות הניצחון השבוע על טורונטו, קשה להגיד שזה היה השבוע של סקרמנטו, שספגה הפסד נוסף ברשימת ההפסדים הארוכה, שכבר עומדת על 44, כשהפעם פורטלנד הייתה זו שהכניעה אותה במשחק חד צדדי לחלוטין 94:110. על הדרך, סידרו הקינגס לטרייל בלייזרס ניצחון שלישי ברציפות, כשמי שדאג לשפר עוד יותר את המאזן ל-28:40 היה ברנדון רוי, שסיים עם 28 נקודות.

עמרי כספי, שבניצחון על הראפטורס קלע שמונה נקודות, ראה הפעם 16 דקות, אבל לא הצליח לעשות בהן יותר מדי וסיים עם שתי נקודות בלבד, אחרי ששוב לא פתח בחמישייה. הישראלי סיים עם 1 מ-4 משתיים, 0 מ-2 משלוש, ריבאונד אחד, אפס אסיסטים ולחובתו נרשמו גם שני איבודי כדור. במילים אחרות, ערב שהוא היה מעדיף לשכוח.

פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, אמר בסיום: "ההגנה של הבלייזרס הייתה אגרסיבית מאוד והם לקחו לנו הרבה מההזדמנויות הראשונות. הגבנו לזה כמו קבוצה שנמצאת יחד במשך 11 משחקים (מאז הטרייד של קווין מרטין), וזו למעשה הקבוצה שלנו". אוואנס הוסיף: "רוי משחק בקצב שלו. הוא לוקח זריקות שהוא רוצה, הוא שחקן אול-סטאר, זה מה שהוא הולך לעשות. הם הוציאו אותנו מהקצב ואנחנו מצידנו לא יצאנו להתקפה. הם שיחקו את המשחק שלהם ואנחנו התמוטטנו".

כספי נכנס למשחק 5:05 דקות לסיום הרבע הראשון, אבל לא תרם יותר מדי, כשאיבד כדור והחטיא שלשה. גם חבריו לקבוצה לא עשו יותר מדי ופורטלנד הצליחה לייצר פער דווקא כשהישראלי היה על המגרש, וברחה ל-24:31 בסיום הרבע.

כספי שיחק שלוש דקות נוספות בתוך הרבע השני עד שהוחלף, בזמן שפורטלנד הצליחה להגדיל את הפער, כשרודי פרננדז עם שלשה גדולה העלה את ההפרש לעשר (35:45). קרל לאנדרי ניסה להושיע את סקרמנטו, אבל אנדרה מילר הוריד את הבלייזרס ביתרון 46:61 להפסקה.

ברבע השלישי לאנדרי ובנו אודריך עמלו קשה להוריד את ההפרש, כספי קלע את שתי הנקודות היחידות שלו 5:31 דקות לסיום, אבל שיחק במשך כל הרבע, בו קלעה סקרמנטו 20 נקודות וירדה בסיומו בפיגור 87:66. הרבע האחרון הפך לגארבג' טיים מתמשך, כשהקינגס מצליחים להוריד את ההפרש, כספי כלל לא דרך על הפרקט ודנטה קנינגהאם חתם את הסיפור עם עוד שתי נקודות עבור פורטלנד, שניצחה 94:110.

חמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר בסקרמנטו, כאשר לאנדרי קלע 18, פרנסיסקו גארסיה 17, ג'ייסון תומפסון 15, בנו אודריך 13 וטייריק אוואנס 10. בצד המנצח כאמור רוי קלע 28, למרקוס אולדריג' סיים עם 18 ואנדרה מילר הסתפק ב-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully