וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזאצ'ו יוסף פיספס במקום אחד את הגמר ב-3,000 מטרים

אליפות העולם באולם: הישראלי קבע 8:03.62 ד' וסיים במקום ה-13. איסינבאייבה כמעט הודחה, 6.59 שניות לצ'יימברס ב-60 מ'

גיזאצ'ו יוסף, הנציג היחידי של ישראל לאליפות העולם באתלטיקה באולמות, החמיץ היום במעט עלייה לגמר בתחרות הריצה ל-3,000 מטרים אחרי שסיים במקום ה-13. לגמר עולים כמובן 12 משתתפים. יוסף סיים במקום השביעי במקצה שלו ועצר את השעון על זמן של 8:03.62 דקות.

בריצת 60 מטרים, שם אמור להתקיים קרב מסקרן בין לברן ג'ונס פרט לכרמליטה ג'טר, לא נרשמו הפתעות גדולות במקצי המוקדמות הראשונים. ג'ונס פרט עלתה מהמקום הראשון במקצה שלה עם זמן של 7.14 שניות, ג'טר עצרה את השעון על 7.30 שניות וניצחה במקצה שלה שנערך לאחר מכן.

גם אצל הגברים עלו השמות המעניינים שלב. דווין צ'יימברס המתקאמבק, רשם את הזמן המהיר ביותר במוקדמות - 6.59 שניות - שהעלה אותו הלאה. גם טרל קימוס האמריקאי קבע זמן נאה של 6.61 שניות במקצה מספר 1. מי שהחיסרון שלו בלט היה אייבורי וויליאמס, שהושעה בגלל שרידי מריחואנה שנמצאו בדמו.

בקפיצה במוט נשים, ילנה איסינבאייבה האגדית עלתה לגמר אחרי שבמוקדמות עברה גובה של 4.55 מטרים. הקופצת הרוסיה לא הייתה רחוקה מהדחה סנסציונית אחרי שבחרה להתחיל לקפוץ בגובה הזה, פסלה פעמיים, אבל בפעם השלישית עברה ומנעה הפתעה לא נעימה. פביאנה מורר הברזילאית, שאמורה להיות זו שאולי תתחרה באיסינבאייבה, קפצה פעם אחת, עברה גובה של 4.45 והעפילה לגמר גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully