וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני יהודה: משמאל תיפתח הרעה?

אלי גוטמן חושש מאגף שמאל של הזהובים ויחזיר להרכב את דני בונדר. מנטשאשווילי ימשיך בקישור האחורי (17:00, ספורט 1)

המילה 'משבר' ריחפה השבוע במתחם חודרוב וליוותה את הכנותיה של הפועל תל אביב לקראת המשחק הביתי מול בני יהודה (שבת, 17:00, שידור חי בספורט1) במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל.

האדומים לא מתכחשים לעובדה כי מדובר במשחק קריטי עבורם, כאשר מחר תתקבל תשובה לשאלה האם הקבוצה יכולה לשים מאחוריה את מעברו של ביברס נאתכו לרוסיה או שמא מדובר בבור גדול מדי: "בשבת כולם יראו אם ה-1:1 בפתח תקוה היה מעידה חד פעמית או באמת מדובר בסוג של משבר בגלל העזיבה של ביברס", אמר היום אחד השחקנים אחרי האימון. הפועל תל אביב סומכת על המאזן המצוין שלה בבלומפילד, שם הפסידה נקודה אחת מאז המחזור השישי.

עוד לפני האימון, למרות שכולם ציפו לאסיפה סוערת, החליט אלי גוטמן להעביר את התדרוך למשחק בצורה רגועה כשהוא שם דגש בעיקר על היריבה. גוטמן הראה לשחקניו וידיאו של המשחק הקודם מול הזהובים ואמר: "בני יהודה משחקת בעיקר מצד שמאל שלה עם אלירן עטר ואסי בלדוט. אני מבקש לשים דגש על זה ולבוא לעזור לשמור על האגף". גוטמן גם ביקש משחקניו משמעת טקטית, הנעת כדור מסודרת, לחץ על כל המגרש ומרחקים קטנים בין שחקן לשחקן.

אחרי האסיפה ערכה הפועל אימון קל כשהמאמן שם דגש על שמירת האגף השמאלי ולכן החליט לתרגל את דני בונדר כמגן ימני והוא אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של עומרי קנדה. עוד דבר שהעסיק השבוע את המאמן הוא מי יחליף את נאתכו במרכז המגרש. אחרי שניסה אתמול מספר פתרונות, החליט גוטמן להמשיך עם זוראב מנטשאשווילי בקישור. המשמעות היא שלמרות משחקה החלש של הקבוצה מול הפועל פתח תקוה, האדומים יעלו בהרכב כמעט זהה, למעט השינוי בעמדת המגן הימני.

אוהדי הקבוצה יאספו במהלך המשחק תרומות ומזון לנזקקים לקראת חג הפסח.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה. וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה.

גיא לוזון חוזר להרכב ששיחק נגד איינדהובן

שבוע לאחר ההפסד הביתי המביך להפועל רמת גן ובצל הפירסומים על מועמדותם של דרור קשטן וניר קלינגר למשרת המאמן שכנראה תתפנה בבני יהודה בקיץ הקרוב, יגיעו הזהובים להתארח בבלומפילד בדרבי הצמרת מול המדורגת שנייה בטבלה.

השחקנים של גיא לוזון קיימו בבוקר שישי את האימון המסכם כאשר בדומה לתרגול הטקטי שנערך יום קודם לכן, נראה שהמאמן לוזון חוזר כמעט לאותו מערך והרכב ששיחק בתחילת העונה, בצמד המשחקים נגד פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית במסגרת הסיבוב הרביעי המוקדם בליגה האירופית. איציק עזוז יחזור להרכב הפותח ויפתח בעמדת המגן הימני, כשעוז ראלי יוסט לצד ימין של הקישור וישחק למעשה בתפקידו המקורי.

דין מורי, איבן גארידו וכפיר אדרי ישלימו את חוליית ההגנה, כאשר מהראן ראדי, שנמצא בכושר טוב, וסיניסה ליניץ' יפתחו יחד בקישור האחורי. הקפטן אסי בלדוט, שלא שותף כלל בהפסד לרמת גן, יחזור היישר להרכב הפותח ויפתח בצד שמאל של הקישור. מי שיאבדו את מקומם לעומת המשחק הקודם הם ג'ורג' אמסיס ועומרי אפק המורחק שיצפה במשחק מהיציע. שחקן נוסף שיעדר מהסגל הוא הקשר חסן אבו זייד שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

באסיפה הטקטית שנערכה באימון הקרין לוזון לשחקניו קטעים ערוכים מההפסד להפועל רמת גן תוך שהוא מבהיר להם שהוא לא מצא במשחק הזה ולו נקודה אחת חיובית והוא. לוזון אף ביקש משחקניו לשים את מה שהיה מאחור ולהתמקד במשחק החשוב נגד קבוצתו של לוזון לשעבר.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', עוז ראלי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully