וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר סטורי התפטר מפורטסמות

היו"ר שהגיע למועדון ב-2002 החליט לעזוב. דייויד ג'יימס ארגן שחקנים לתרום כסף על מנת להשאיר שמונה אנשי מנהלה

יו"ר פורטסמות, פיטר סטורי, התפטר היום מתפקידו במועדון המסובך. "אחרי שיחות עם משפחתו וחבריו החליט פיטר שהדבר הטוב ביותר עבורו יהיה לעזוב את המועדון", הודיע אנדרו אנדרוניקו, שמונה למפרק הקבוצה. סטורי כבר איים להתפטר לפני מספר שבועות, ביחד עם אברהם גרנט, בגלל חילוקי דיעות עם חברי הנהלה אחרים, אבל לבסוף נשאר. הוא שימש בעבר כחבר הנהלה בווסטהאם והגיע לפורטסמות בשנת 2002. אנדרוניקו הבהיר כי סטורי ימשיך לסייע לפורטסמות בזמן הקרוב, אבל לא ימשיך לעבוד במועדון במשרה מלאה.

בתוך כך המצב הכלכלי הקשה בפורטסמות הוביל לפיטורים של 85 עובדים, מהם שמונה שעובדים בצמוד לקבוצה. שחקני פורטסמות, בראשות דייויד ג'יימס הוותיק והקפטן הרמן הריידרסון, התקשו לקבל את הבשורה והציעו לממן מכיסם את משכורות השמונה: האחראי על התלבושות, עובדי הסעדה ומנקים שעבדו במתחם האימונים. השמונה, אמרו בקבוצה, חיוניים בניסיון להעפיל לגמר הגביע האנגלי.

"הדיילי מייל" מדווח שכל שחקני הסגל חברו במטרה להשאיר את השמונה במערכת: "האנשים האלה הם השמן של המכונה. אנחנו בסך הכל מדברים על לגייס 1,500 ליש"ט מכל שחקן. זה לא הרבה במיוחד כשאנחנו יכולים לסיים עונה קשה בהופעה בגמר הגביע", אמר גורם בקבוצה לעיתון.

על מנת לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית, ג'יימס הודיע למפרק כי יוותר על סעיף בחוזה המקנה לט מענק של שני מיליון ליש"ט אם יגיע למספר מסוים של משחקים. טאג ווילסון, מנהל מתחם האימונים ואחד המפוטרים, התייחס לשוער הוותיק ואמר: "דייויד אדם טוב. אנשים מבקרים שחקני כדורגל על הכסף שהם מרוויחים, אבל רובם אנשים טובים כמו דייויד".

לא ישוחררו שחקנים לפני חצי הגמר

בינתיים, קיבלה פומפי בשורות טובות. רשויות המס הודיעו כי הן מקבלות את אנדרוניקו כמפרק כחוקי ומסירות את התביעה שדיון בה היה אמור להיערך ביום שני. כזכור, לפני כשבוע וחצי טענו הרשויות כי אנדרוניקו לא כשיר לשמש כמפרק בשל קשרים עסקיים עם הבעלים הנוכחי, בלראם צ'אינראי. המשמעות של המהלך היא שפורטסמות לא תוכל להמשיך בהליך הפריקו הוולנטרי והמועדון לא נמצא בסכנה של חיסול על ידי בית המשפט.

אנדרוניקו, כאמור, החל בשורה של צעדים כלכליים להבראת המועדון כאשר על פי דיווחים, המנכ"ל פיטר סטורי, ששרד את גל הפיטורים הראשון, יסיים בקרוב את תפקידו. המפרק הבטיח כי לא ישוחררו שחקנים לפני חצי גמר הגביע ודיבר על תוכניותיו: "הצעתי לפרמיירליג לפתוח לנו את חלון ההעברות כדי שנוכל למכור שחקנים וזאת במקום להקדים את הכספים מזכויות השידור". אנדרוניקו דיבר בעיקר על שחקנים מושאלים וביניהם ג'יימי אוהרה וארונה דינדאן.

צ'אינראי, שהוא עצמו אחד הנושים המרכזיים של פורטסמות, אמר אתמול: "המועדון בחיים ולכן הכסף שלי בחיים. המטרה העיקרית היא למכור את הקבוצה לקבוצת משקיעים או אדם אחד שיהיו מסוגלים לייצב את המועדון ולנהל אותו כראוי. הבנתי מעורכי הדין שלי שמתקיימים מגעים עם מספר צדדים".

(עדכון ראשון: 11:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully