וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקרה המוזר על התאבדות בויסטלגרה"

עיתוני מדריד ביקרו בחריפות את ריאל על ההפסד שהוביל למפגש עם ברצלונה: "ברבע הרביעי הקבוצה הייתה מפוחדת"

"זה לא היה השבוע של ריאל מדריד", כך נפתחה הידיעה על הפסד הבלאנקוס למכבי תל אביב ב"אס" שכותרתה הייתה: "הפנצ'ר של מדריד". אחרי ההדחה של קבוצת הכדורגל מליגת האלופות, נחלה קבוצת הכדורסל הפסד ביתי לאלופה הישראלית וסיימה רק במקום השני בשלב הטופ 16. המשמעות - סדרת רבע גמר מול ברצלונה השנואה והחזקה בדרך לפיינל פור. "עדיף היה לא לעלות בכלל", אמר לעיתון אוהד מתוסכל. אחרי שלוש תבוסות קשות לברצלונה בסופרקאפ, בליגה ובגביע, בריאל חוששים ממפלה נוספת.

"הפיינל פור נראה קרוב מתמיד לראשונה מזה 14 שנה כשיול ופריג'וני העלו את היתרון ל-16, אבל ריאל נרדמה וההשכמה הייתה איומה", נכתב בידיעה. "כל אירופה חושבת שאין לנו סיכוי נגד ברצלונה. נתכונן בשקט ונראה", ניסה אטורה מסינה להרגיע. "חבל שהפסדנו, לא היה לנו מזל. אנחנו יכולים לנצח את ברצלונה כי אנחנו יודעים איך היא משחקת", הוסיף פריג'וני.

"מקרה מוזר של התאבדות בויסטלגרה", כתב העיתונאי חואנמה רוביו בטורו ב"אס". "אולי זה קשור למיסטיקה של מכבי, אולי לעובדה שמדובר בקבוצה טובה. מכבי היא קבוצה רצינית, תחרותית שנוצרה כדי לגרום לריאל מדריד בעיות". רוביו ביקר את מסינה על כך שלא התכונן לכך שמכבי מצטיינת ברבע הרביעי. "שבוע אחרי 43 הנקודות מול סיינה, מכבי קלעה 30. ריאל הגיע לרבע הרביעי מוגבלת, מפוחדת, אבודה ובעיקר מותשת. האגדה של מכבי במדריד נמשכת. פיני גרשון עשה עבודה מצוינת, אבל ריאל פשוט התאבדה והוכיחה שהיא מסוגלת לגרוע מכל".

אווירת חוסר הסיכוי לקראת המפגש עם ברצלונה ניכרה היטב בכלי התקשורת בספרד. "העונש של ריאל - שוב בארסה", נכתב ב'אל פאיס': "ריאל הורשעה על משחק נורא". גם ב"מארקה" לא חסכו ביקורת ממסינה ושחקניו: "ריאל נידונה לסבל, לאחר שבחרה את במסלול הקשה לפיינל פור בפאריס, מסלול מסוכן שכולל לפחות שני משחקים בפלאו בלאוגרנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully