וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע עמוק ביחסים בין רונאלדו והיגואין

הפורטוגלי של ריאל לא סולח לארגנטינאי שלא מסר לו במשחק נגד ליון. קאקה התנצל בפני פלגריני, שלא מתכוון להתפטר

המשבר בריאל מדריד נמשך ביתר שאת לאחר ההדחה המבישה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליון. על רקע ההדחה, מסתבר שבימים האחרונים קיימת החרפה והרעה ביחסיהם של שניים משחקניה הבכירים של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו וגונזאלו היגואין. העיתון 'מארקה' דיווח כבר אחרי המשחק כי הפורטוגלי לא נרגע וזועם על כך שהחלוץ הארגנטינאי לא מסר לו פעמיים במשחק (בדקות ה-27 ו-58) במצב שהיה מעמיד את רונאלדו לבד מול השער ובחר לבעוט במקום, ולהחמיץ.

רונאלדו, לאור המצב הקשה שפוקד את ריאל, עדיין לא נרגע, ובמקום שישכח את האירוע נוטר טינה לחברו. קצפו של רונאלדו יוצא בעיקר על כך שהיגואין, כך לפי מקורבים של הפורטוגלי, רוצה להיות מלך השערים של הקבוצה שנה שנייה ברציפות ולפיכך מיעט למסור לרונאלדו. לארגנטינאי, שמשתכר ב-1.5 מיליון יורו בעונה, יש גם רצון עז להוכיח את עצמו על המגרש כיוון שלאחרונה ביקש מראשי ריאל לפתוח ולשדרג משמעותית את חוזהו וכנראה אף להשוות אותו לשחקנים הבכירים ביותר של הקבוצה, ביניהם רונאלדו.

אגב, לא רק רונאלדו רתח על חוסר הפרגון של היגואין, שהיה אחד מהמפתחות לכישלון של ריאל, אלא גם גוטי. כזכור, הקשר הוותיק של ריאל התבטא לאחר המשחק ואמר: "אנחנו חייבים להיות יותר קבוצה ופחות אינדיבידואליסטים", ולאף אחד אין ספק באשר למי התכוון גוטי.

קאקה התנצל בפני פלגריני על הציוץ של סוכנו

המשבר שפוקד את הקבוצה לא הסתכם רק באמירות נגד הקבוצה, בקרע בין רונאלדו והיגואין ובעוד אי אילו תככים, אלא גם בפרשה קטנה בין המאמן הצ'יליאני וקאקה.

ביממה האחרונה התנצל קאקה בפני מאמנו על הדברים שאמר סוכנו של הקשר הברזילאי, דיוגו קוטשו, שביקר את מאמן ריאל לאחר המשחק כאשר כתב עליו בטוויטר: "הוא מאמן פחדן שכל הזמן מפיל את האשמה על שחקני הקבוצה, כדי להסיט את האשמה ממנו ומחוסר היכולת שלו".

הציוץ של קוטשו התפרסם כמובן במהרה וגרם מבוכה גדולה ביותר עבור קאקה, שכזכור הוחלף על ידי פלגריני בראול בדקה ה-76 במשחק הנפל. הקשר הברזילאי חיפה על האמירה של הסוכן שלו וערך שיחה בארבע עיניים עם המאמן הצי'ליאני. בשיחה עצמה אמר קאקה למאמנו, כי הוא מתנער לגמרי ממה שסוכנו אמר וכי אין לו רגל ויד בדבר. עוד הוסיף הקשר וציין בפני המאמן שהוא אינו ממש לא חושב כך והוא אינו מעוניין כמובן להעכיר את היחסים הטובים שקיימים בין השניים.

פלגריני לא יתפטר

הדחתה של הקבוצה הלבנה, בפעם השישית ברציפות בשלב שמינית הגמר, הובילה, כמובן, מיידית לגל ספקולציות לגבי עתידו של המאמן מנואל פלגריני. בספרד מאמינים כי הצ'יליאני לא ימשיך בעונה הבאה ואחד השמות שתמיד מוזכרים בהקשר של הבלאנקוס הוא ארסן ונגר, שקיבל בעבר מספר פניות לאמן את הקבוצה. ונגר החליט הפעם להקדים תרופה למכה והודיע כי הוא אינו מעוניין בתפקיד. "אסיים את החוזה שלי בארסנל ואשאר פה לפחות עד 2011, אין סיכוי שיקרה משהו אחר", אמר המנג'ר הצרפתי. כשנשאל האם קיבל מסרים ממדריד ענה בחיוך: "כן, עזבו אותי".

ונגר התייחס להדחתה של ריאל כבר בשמינית גמר ליגת האלופות: "זה מראה שאין בטוח בכדורגל. 240 מיליון ליש"ט לא בהכרח קונים את ליגת האלופות. אולי אם תוציא סכום כזה כל שנה, תגיע לשם. זו השנה מאז חזרתו של פלורנטינו פרז וצריך לתת לו זמן. הוא ישקיע שוב בשנה הבאה וריאל תשוב להיות כוח. אני מתמקד בהאל סיטי. אולי זה לא זוהר כמו ריאל מדריד, אבל המשחק הזה הרבה יותר חשוב בחיי ברגע זה".

בינתיים, פלגריני הודיע שאין בכוונתו להתפטר בעקבות ההדחה מול ליון: "העתיד שלי תלוי בהנהלה, אבל לא אתפטר. הפרויקט הזה צריך להימשך יותר משנה אחת. רצינו לזכות בכל התארים, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון בליגה וחייבים להעביר דף מהר ככל האפשר. אפשר לזכות באליפות כמו ששוסטר וקאפלו זכו. אל תשפטו פרויקט כזה אחרי מספר חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully