וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן הדהימה את רמת השרון בחוץ

קבוצתו של דגן ניצחה 50:62 בפתיחת חצי גמר הפלייאוף בדרך ליתרון 0:1. אליצור רמלה ניצחה 95:100 את מכבי אשדוד בחוץ

אחרי משחק הגמר הלוהט של גמר גביע המדינה, בו זכתה לבסוף האלופה, אלקטרה רמת השרון, חזרה ליגת הנשים הערב (חמישי) עם סדרות חצי גמר הפלייאוף, כשאותה רמת השרון פגשה את מכבי רמת חן האנדרדוגית ומכבי אשדוד אירחה את אליצור רמלה. ברמת חן דיברו בימים האחרונים על כך שהם מקווים לתפוס את מחזיקת הגביע הטרייה לא מוכנה, וזה בדיוק מה שקרה, למרות פתיחת משחק חלשה מאוד של שחקניותיו של עדני דגן. אלא שאותו דגן הוביל את רמת חן למחצית שניה נהדרת, קבוצתו הציגה משחק הגנה קשוח שמנע מהמארחת לקלוע במשך דקות ארוכות, ורמת חן הדהימה את רמת השרון עם ניצחון גדול, 50:62 בחוץ, ולמעשה נטלה את יתרון הביתיות. במשחק השני, הצליחה רמלה לעשות צעד ראשון חשוב כשניצחה 95:100 באשדוד אחרי משחק דרמטי והשיגה ניצחון חוץ כבר במשחק הראשון בסדרה.

אלקטרה רמת השרון - מכבי רמת חן 62:50

לאחר הזכייה שלהן בגביע המדינה, הגיעו שחקניותיה של אורנה אוסטפלד עם הרבה מומנטום, וניצלו אותו בפתיחה, כשהן מנצלות דקות רעות מאוד של רמת חן כדי לעלות ליתרון 17. כפי שלמדה היטב על בשרה רמת השרון מגמר הגביע מול רמלה, יתרון גדול הוא לא ערבון לניצחון, והמארחות איפשרו לרמת חן לחזור למשחק. טיפני ג'קסון הניעה היטב את הכדור עבור האורחות, ואלו חזרו עד פיגור 5 בלבד במחצית.

אוסטפלד ניסתה לשנות את המומנטום במחצית, אבל רמת חן המשיכה בשלה, עלתה ליתרון והוליכה 40:45 בסיום הרבע השלישי. הקיפאון ההתקפי המוחלט של רמת השרון נמשך גם עם פתיחת הרבע האחרון, כששחקניותיה של אוסטפלד לא קולעות ב-4 הדקות הראשונות, ורמת חן ברחה עד יתרון 12. המארחות עוד ניסו לחזור, אבל עוד איבוד כדור איפשר לאורחות לייאפ קל, ורמת חן חגגה ניצחון גדול ומפתיע במשחק הראשון בסדרה, בדרך ליתרון ביתיות.

קלעו לרמת חן: קמיל ליטל 19 נקודות, ו-13 ריבאונדים, טיפני ג'קסון 16 ו-15 ריבאונדים, מיכל אפשטיין 13, דומיניק קאנטי 11, לימור פלג 3. לרמה"ש: אמברוסיה אנדרסון 17, שרי סאם 9, קטיה לויצקי 7, קיה ווהן 6, לייני סלווין ומירב דורי 4 נק' כ"א, יעל אהרונוב 3.

מכבי אשדוד - אליצור רמלה 100:95

המשחק נפתח בצורה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות, כשאשדוד עולה ליתרון מוקדם של 0:6. אלא שאז התעוררה רמלה, ובריצת 0:16 עלתה ליתרון דו ספרתי, כבר באמצע הרבע הראשון. אשדוד נכנסה להלם, לא ירדה להגנה, ואיפשרה לאורחות מספר שלשות פנויות, שסייעו לרמלה להגיע עד 8:23. המארחות לא הרימו ידיים, ופצחו בריצה משלהן, של 7:21, והפער עמד על 3 בלבד. אשדוד הרגישה מצויין, הזריקות מחוץ לקשת התחברו, לייסי נכנסה לטירוף, והטיסה את אשדוד ליתרון 40:50 בהפסקה, כשברע השלישי היא קולעת לא פחות מ-36 נקודות (!).

עם פתיחת הרבע השלישי עלתה אשדוד ליתרון 15, אבל דיאנה ג'קסון הצליחה לשמור את רמלה במשחק עם שלשה גדולה. נועה רקנאטי, שחזרה אל תפקיד המאמנת אחרי התפטרותו של רועי אייזנברג לקחה פסק זמן, ורמלה חזרה קבוצה אחרת אל הפרקט, כשהיא מצליחה להשוות. דווקא אז, איבדה אשדוד את הראש, איבדה כדור קריטי ועבירה בלתי ספורטיבית מטופשת של כריסטי תומאס, נתנה לרמלה את היתרון. הקבוצה של נועה רקנאטי הצליחה לשמור את היתרון ואפילו להגדיל אותו עד לסיום, בו ניצחה 95:100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully