וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן גברה על פרייבורג 1:2

צמד מאוחר של אריאן רובן הציל את באיירן מהפסד מביך ונתן לה 1:2 על פרייבורג. וולפסבורג הביסה 0:4 את מנשגלאדבך

השינויים האחרונים בפסגת הבונדסליגה שינו את יחסי ההימורים על האלופה הבאה, כשמי שמיועדת לתת את הפייט לבאיירן מינכן עד קו הסיום היא כנראה שאלקה ולאו דווקא לברקוזן, שבילתה זמן ממושך בראשות הטבלה. הקבוצה של פליקס מגאת' הוכיחה שההימורים עליה נכונים כשעלתה אמש (שישי) זמנית למקום הראשון, אחרי ניצחון 1:2 על שטוטגרט המצוינת, והערב הזיעה באיירן לפני שחילצה ניצחון ביתי דרמטי 1:2 על פרייבורג הצנועה ושבה לפסגה.

עוד קודם למשחקה של באיירן, בורוסיה מנשנגלאדבך ורוברטו קולאוטי אירחו את האלופה וולפסבורג וחטפו מהלומה לא קלה כשנוצחו 4:0, כל זאת פחות מ-48 שעות אחרי המשחק של וולפסבורג במסגרת הליגה האירופית נגד רובין קאזאן. החלוץ הישראלי פתח והוחלף לאחר המחצית הראשונה.

בוכום ודורטמונד התעמתו בדרבי של חבל הרוהר, כאשר ידם של הצהובים הייתה על העליונה עם 1:4 משכנע בחוץ. האנובר גברה 1:2 על פרנקפורט, נירנברג גברה בקרב תחתית חשוב ביותר על הרטה ברלין עם שער ניצחון בדקה ה-90, שכמעט בוודאות סוגר את הסיפור של הרטה בליגה הראשונה. מיינץ גברה 0:1 על קלן.

באיירן מינכן - פרייבורג 1:2

אחרי מפגן האופי בארטמיו פרנקי וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון פיורנטינה, באיירן חזרה לליגה בקול ענות חלושה, ועמדה במשך דקות ארוכות בפני אחד ההפסדים המביכים שלה בשנים האחרונות.

בבוואריה רצו להלחיץ את שאלקה ולברקוזן, שתשחק מחר מול המבורג, עם ניצחון מוחץ על הלפני אחרונה מולה הבקיעה 22 שערים בעשרת מפגשיהן האחרונים, אבל התכניות של לואיס ואן חאל השתבשו בדקה ה-31, כשמבצע קבוצתי נהדר של האורחים הסתיים בבעיטה חדה של סדריק מקיאדי לחיבורים שהשקיטה את יושבי האליאנץ ארנה.

באיירן ההמומה התעשתה בפתיחת המחצית השנייה והגבירה את הלחץ, אבל האורחים, שלא ניצחו ב-11 משחקיהם האחרונים, התבצרו היטב עד הדקה ה-76, אז דייק אריאן רובן בבעיטה חופשית מדודה וקבע 1:1. כעבור שבע דקות התהפכה הקערה אחרי עבירה שטותית של איביצ'ה באנוביץ' על תומאס מולר בתוך הרחבה, אותה ניצל רובן כדי להשלים צמד בפנדל מצוין שהשאיר את שלוש הנקודות במינכן.

שאלקה - שטוטגרט 1:2

אחרי שלאורך כל העונה הקפיד פליקס מגאת' להוציא את קבוצתו מתמונת הסיכויים לזכות בתואר, לאחרונה הוא החל להשמיע זמירות שונות והערב, אחרי הניצחון הרביעי של קבוצתו בחמשת המשחקים האחרונים ונגד הקבוצה בעלת המאזן השני בטיבו בליגה מאז פגרת החורף, המאמן שזכה בשלוש מחמש אליפויות גרמניה האחרונות, שוב במקום הראשון, לפחות זמנית.

למרות שקווין קוראני היה קרוב פעמיים לשער במחצית הראשונה, 45 הדקות הראשונות התנהלו בעיקר תחת שליטה של שטוטגרט שהייתה עדיפה למרות ששיחקה בחוץ. שאלקה הייתה יכולה לרדת מרוצה להפסקה עם ה-0:0 ולקראת המחצית השנייה מגאת' ראה ופעל.

עם תחילת המחצית השנייה הכניס מאמן שאלקה את אדו במקומו של ג'פרסון פארפאן והברזילאי גמל לו בתוך דקה עם שער מתוך הרחבה אחרי פעולת הרחקה לא טובה של סרדאר טאסקי. ארבע דקות חלפו והבלם בן ה-22 פיצה כשעלה טוב לכדור גובה ונגח אפילו טוב יותר לרשת של מנואל נוייר. שני שערים בתוך פחות מחמש דקות ו-1:1. אלא שהחגיגה הייתה רחוקה מסיום.

הדקה ה-55 הגיעה, הייקו וסטרמן קיבל כדור עומק נהדר מול תרגיל נבדל כושל של ההגנה בלבן, העביר כדור רוחב לתוך רחבת החמש ולקווין קוראני נותר רק לשים רגל ולכבוש את שער הליגה ה-14 שלו. הפעם הבליץ של השערים נקטע. השער של קוראני גם היה האחרון במשחק, שאלקה ניצחה והעפילה למקום הראשון.

בורוסיה מנשנגלאדבך - וולפסבורג 4:0

פחות מ-48 שעות אחרי משחקה בקור הרוסי מול קאזאן בליגה האירופית, נאלצה האלופה הגרמנית להתייצב למשחק ליגה, אבל זה לא היה בעוכריה. הזאבים נמצאים בכושר נהדר לאחרונה והמשיכו אותו עם ניצחון חוץ מרשים על רוברטו קולאוטי וחבריו. החלוץ הישראלי פתח בהרכב הקבוצה הביתית, אבל הוחלף בהפסקת המשחק.

זבזדאן מיסימוביץ' העלה את האורחים ליתרון ארבע דקות לפני המחצית, כאשר ארבע דקות אחריה הכפיל אדין דזקו את התוצאה בפנדל. כריסטיאן גנטנר (58) ודזקו (80), עם השני שלו, חתמו את התוצאה. מאז מינויו של מאמן המילואים של הקבוצה לורנץ גונתר קוסטנר, במקומו של ארמין פה, האלופה בפורמה טובה מאוד, והיא משיגה ניצחון רביעי ברציפות, שמעלה אותה עד המקום השמיני.

בוכום - דורטמונד 4:1

שבועיים אחרי ההפסד לשאלקה בדרבי הגדול של הרוהר, התארחה הקבוצה הצהובה לדרבי נוסף אצל בוכום, בידיעה שניצחון יציב אותה במקום הרביעי. סבסטיאן קוהל העלה את האורחים ליתרון אחרי 18 דקות, מוחמד זידאן (27) עד ההפסקה מילוש מאריץ' (33) מבוכום הורחק. במחצית השנייה לוקאס הוטלבי צימק (53), אבל צמד מהיר של לוקאס באריוס (74, 77) גמר את הסיפור.

בוכום ספגה בשבוע שעבר הפסד ראשון לאחר שמונה משחקים וכעת היא עם השני ברציפות. דורטמונד ממשיכה להגדיל את מאזן הניצחונות שלה בדרבי מול בוכום ל-16:24. לשחקן דורטמונד לשעבר, הייקו הרליך, שמוליך את בוכום נכונה עבודה רבה כדי להיחלץ מתחתית הליגה.

הרטה ברלין - נירנברג 2:1

קרב התחתית החשוב החל טוב עבור האחרונה בטבלה, אבל נגמר בצורה עגומה ביותר עם שער בדקת הסיום של אנחלוס חריסטאס. ההפסד של הרטה כנראה סוגר סופית עבורה את הסיפור בליגה הראשונה וגם האוהדים הגיבו בזעם, כשפרצו למגרש, התעמתו עם כוחות השיטור וגרמו להרס באיצטדיון. פאניס גקאס, החלוץ המצוין של נבחרת יוון, העלה את הרטה ליתרון (36), אלברט בוניאקו איזן (61) לקבוצה מבוואריה לפני השער המכריע של יווני אחר.

משחקים נוספים:

האנובר - פרנקפורט 1:2
להאנובר: לאון אנדרסן (14), סרחיו פינטו (57), לפרנקפורט: חליל אלטינטופ (45). סלים טבר מפרנקפורט הורחק בדקה ה-54.

מיינץ - קלן 0:1
אנדראס שארל (56). אריסטיד באנס מבוכום הורחק בדקה ה-27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully