וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טייגר וודס חוזר לגולף

מקורות סיפרו שהגולפאי נפגש עם ארי פליישר, דובר הבית הלבן לשעבר, שיעזור לו עם הלחץ התקשורתי. החזרה: עוד שבועיים

האם טייגר וודס הספיק לכפר על כל עוונותיו, להתאושש מהעוול המוסרי והפגיעה במשפחתו ובחיי הנישואים ולשקם את תדמיתו אל מול מעריציו הרבים בעולם שהוא כבר מוכן לחזור לעולם הגולף? כן, לפחות כך על פי דיווחים ב"ניו יורק פוסט", שגורסים כי הגולפאי יחזור למסלול כבר בעוד שבועיים בטורניר ארנולד פאלמר שייערך בביי היל באורלנדו.

שני מקורות בעולם הגולף אף ציינו כי וודס התחיל לעבוד לאחרונה עם ארי פליישר, דובר הבית הלבן לשעבר, שעזר בעבר גם למארק מקגוויר לחזור לבייסבול אחרי שנתפס משתמש בסטרואידים. "וודס אירח את פליישר בסלון שלו השבוע כדי לדון כיצד להתמודד מבחינה תקשורתית עם חזרתו בעוד שבועיים", דיווח אחד המקורות והשני ציין: "אהיה בשוק אם הוא לא יתמודד בארנולד פאלמר".

וודס זכה בעבר שש פעמים בטורניר ארנולד פאלמר, מהן ארבע רצופות בין 2000-2003 ושתיים רצופות ב-2008 ו-2009. בתוך כך, הודיע חברו של וודס מארק אומארה בערוץ הגולף כי "הוא לא יופתע" אם הגולפאי הטוב בעולם ישתתף בגביע טביסטוק, שייערך ב-22 במארס. "שלושת או ארבעת החודשים האחרונים היו קשים מאוד בחייו של טייגר ומשפחתו", אמר אומארה. "זו סיטואציה קשה מאוד. גולף זה מה שטייגר עושה ועשוי להיות חלק מתהליך ההתאוששות שלו ממה שעבר עליו".

כזכור, הודיע וודס בדצמבר אשתקד על פרישה זמנית מעולם הגולף אחרי התפוצצות פרשיות הבגידה שלו באשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully