וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא זה שכובש ומציל שערים"

מאמנה של אינטר סיים את עונש ההרחקה, ומצפה משחקניו להשתפר מול קטאניה (ו', 21:45, ספורט1). באלוטלי פצוע

אחרי ההדחות (הדי צפויות) של מילאן ופיורנטינה מליגת האלופות, כל גורלה של איטליה בליגת האלופות מוטל על הכתפיים של שחקני אינטר, כאשר הדחה שלה עלולה להפחית את מספר הנציגות האיטלקיות בצ'מפיונס לשלוש. כדי לאפשר לאלופה הכנה מקסימלית לקראת הגומלין בשמינית הגמר מול צ'לסי (1:2 לאינטר במשחק הראשון) משחק החוץ שלה מול קטאניה הוקדם למחר (שישי, 21:45, ספורט1). ז'וזה מוריניו יחזור אל הקווים אחרי שני משחקים בהם ריצה עונש הרחקה, ויקווה לראות את השחקנים שלו מתעלים מהם על הבינוניות שאפיינה אותם בחודש האחרון, בו ניצחו פעם אחת וסיימו בארבע תוצאות תיקו.

"אם הקבוצה משחקת טוב ובגישה הנכונה, זה לא משנה אם יש מאמן על הספסל כדי להשיג ניצחון", הדגיש מוריניו המתקבק. "אני לא זה שמשחק. אני לא כובש ולא מציל שערים. נגד גנואה שיחקנו טוב ולא כבשנו, אז אני לא מודאג מארבע תוצאות התיקו לאחרונה". אינטר תגיע לסיציליה ללא מריו באלוטלי הפצוע, שסובל מבעיה בברכו ובקבוצה עושים מאמצים להכשירו לקראת הנסיעה לאנגליה. גם מרקו ארנאוטוביץ' החולה, כריסטיאן קיבו הפצוע ו-וולטר סמואל המורחק לא יהיו בסגל של האורחים, שרוצים להגדיל את פער ארבע הנקודות שלהם בפסגה על פני מילאן.

קטאניה לא הפסידה בביתה מאז דצמבר, ושחקניו של סיניסה מיכאילוביץ' בהחלט מסוגלים להטריד את הנראזורי, אחרי ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים ועם רצון עז להתרחק עוד יותר מהתחתית. כרגע קטאניה נמצאת עם 28 נקודות במקום ה-15, חמש יותר מליבורנו המדורגת מתחת לקו האדום. "כולנו מודעים לכוח של אינטר וברור שזו קבוצה מפחידה, אך גם הם צריכים לחשוש מאיתנו", הודיע מיכאילוביץ', ששיחק באינטר ואף שימש לאחר מכן כעוזר המאמן של רוברטו מאנצ'יני. "בכדורגל לא תמיד הקבוצה החזקה מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully