וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קומאץ יחזור להרכב נגד מכבי חיפה

11.3.2010 / 14:44

הסלובני יפתח לצד ייני ביום שני. כחלון, אבידור וישראלביץ' נלחמים על מקום בהרכב. מלול וטומאסיץ' השלימו אימון מלא

אחרי שקיבלו אתמול (רביעי) יום חופשי, חזרו הבוקר שחקני מכבי תל אביב לאימונים ופתחו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני בקרית אליעזר. במכבי ינסו להתאושש מהתקופה הלא טובה אליה נקלעה הקבוצה לאחר שצברה רק נקודה אחת מתשע אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים בליגה.

באימון הקבוצה נערכו מספר משחקונים פנימיים, אך בצוות המקצועי הדגישו כי ישנם עדין לבטים רבים בנוגע להרכב שיפתח בחיפה. שינוי אחד שמסתמן הוא חזרתו של הסלובני אנדריי קומאץ להרכב, כשהוא יתופקד לצידו של שרן ייני בקישור האחורי. בשלב זה נראה שתמיר כחלון, יובל אבידור וגיז'רמו ישראלביץ' מתחרים על מקומם בהרכב, כשיוסי שבחון ומאור בוזגלו ימשיכו לקבל קרדיט גם במשחק הקרוב. גם בחוד ייתכנו שינויים כאשר עמנואל מאיוקה עשוי להחליף את איליה יברויאן בעמדת החלוץ.

הבשורות הטובות הגיעו היום מכיוונם של דור מלול ואיגור טומאסיץ', שמתאוששים מפציעות, כשלראשונה מזה זמן רב השלימו השניים אימון מלא ואינטנסיבי יחד עם כל הקבוצה. הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב ממשיך לקבל מנוחה ולא התאמן כדי לאפשר לו לנסות ולהחלים מהפציעה במיניסקוס שבברכו. אילייב צפוי למנוחה של עוד שבוע לפחות ונכון לעכשיו לא ברור מתי יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully