וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנטני: "אני מאוכזב מאוד מהעונה שהייתה לי"

חלוץ מכבי חיפה, שהושאל לאורלנדו פייראטס בדרום אפריקה, כבש שער אחד בעונה שהסתיימה: "קיוויתי לחזור לנבחרת"

אם מכבי חיפה חשבה שהיא טעתה אולי בהשאלתו של ת'מבינקוסי פאנטני, כדאי שהיא תדע שהתחנה הבאה שלו בקריירה אחרי שהוא עזב אותה, אורלנדו פייראטס מדרום אפריקה, החליטה לוותר עליו. כזכור, פאנטני הגיע בתחילת העונה לקבוצה מדרום אפריקה בהשאלה מחיפה, אבל הוא כבש שער אחד ונפצע, כשסוף השבוע האחרון העונה שם הסתיימה.

"אני מאוכזב מאוד לגבי הדרך שהעונה עברה". אמר פאנטני. "אני לא הולך להסתיר שום דבר, אני מאוכזב. לא הייתה לי עונה טובה מאוד וזה לא עזר למצב שלי למרות שפתחנו טוב. הסיבה שכבשתי שער אחד היא מכיוון שלא שיחקתי הרבה משחקים כי נפצעתי".

פאנטני המשיך: "אני מאוכזב מכיוון שחזרתי לדרום אפריקה ורציתי לכבוש הרבה שערים, מה שהיה מחזיר אותי לנבחרת לפני הגביע העולמי, אבל זה לא קרה. חשבתי שהסיכויים שלי לשחק עבור הנבחרת יהיו טובים אם אני אחזור לשחק כאן בבית, אבל זה מאכזב. עכשיו אני לא ילקח בחשבון בגלל העונה הרעה שהייתה לי.

"אני לא יכול להאשים את עצמי, את המאמן או הקבוצה לגבי האכזבה שלי", אמר החלוץ. "לא יכולתי לעשות שום דבר עם הפציעות שהיו לי. הייתה לי פציעה בקרסול, שגרמה לי להיעדר חודשיים, ואז נלחמתי בפציעה בכתף שהשביתה אותי לחודש וחצי. כל זה קרה במשך עונה מאוד קצרה".

לגבי עתידו הלא ברור, הוא אומר: "ההשאלה שלי מסתיימת במאי, ואני אחזור למכבי חיפה. לא שמעתי שום דבר ואני אחליט ברגע שהעונה תסתיים. רק אז אחליט לאן אלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully