וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה, 8 נקודות לכספי

הקינגס גברו 90:113 על הראפטורס אחרי רבע שלישי גדול שבו כספי ישב על הספסל. ברבע האחרון הוא התנחם ב-8 נקודות

סקרמנטו עצרה הלילה (חמישי) את רצף שלושת ההפסדים שלה, כשגברה בבית 90:113 על טורונטו (31:32). הקינגס, שירדו למחצית בפיגור 45:40, הציגו מחצית שנייה נהדרת מבחינה התקפית והצליחו בסופו של דבר לרשום ניצחון גדול מול הקהל הביתי. ברבע השלישי הקינגס הפגיזו 43 נקודות (23:43 ברבע) מוחצות, אך לפחות מבחינתנו, הבשורה המאכזבת היא כי במהלך הריצה הגדולה עמרי כספי ישב על הספסל ורק הביט מהצד במתרחש.

כספי סיים בסופו של דבר את המשחק עם 8 נקודות (3 מ-10 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש), 6 ריבאונדים, אסיסט אחד, חטיפה אחת ואיבוד אחד, אך כל הנקודות שלו היו ברבע האחרון, כשהמשחק היה למעשה גמור. את המחצית הראשונה סיים הישראלי עם 0 נקודות עם 0 מ-5 מהשדה. מנגד, בהתחשב בכושרו הלא יציב לאחרונה, נדמה כי שורה סטטיסטית חיובית כזו רק תתרום לביטחונו של הפורוורד הישראלי, שחזר לשחק אחרי היעדרות קצרה.

הקינגס קלעו ברבע השלישי 18 מ-24 מהשדה, יותר מכל סלי השדה שקלעו בחצי הראשון. מי שבלט הלילה במדי סקמנטו (43:22) היה טייריק אוונס, שהשיג טריפל דאבל שכלל 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ונהנה מעוד משחק ענק בדרך לתואר רוקי השנה. האוהדים לבשו על הפרצוף מסכות של אוואנס, שחולקו מראש, לבשו חולצות עם הכיתוב "Reke Roy", והמשמעות ברורה (ROY משמע Rookie of the Year): אוואנס מאפיל על כל שאר שחקני השנה הראשונה. בנו אודריך קלע 24 וחילק 8 אסיסטים למנצחים, קרל לנדרי ודונטה גרין הוסיפו 15 כל אחד.

אנדרה ברניאני קלע 20 עבור הראפטורס, שרשמו הפסד שלישי ברציפות ושביעי בתוך שמונת האחרונים שלהם. כריס בוש (6 מ-20 מהשדה), ג'ארט ג'ק ודמאר דהרוזאן הוסיפו 14 כל אחד. טורונטו ירדה למקום השביעי במזרח, והיא רחוקה רק משחק משיקגו שבמקום התשיעי.

מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל שיבח בסיום את כספי. "הוא שיחק היום כפי שבעבר הוא הראה לנו שהוא יכול", אמר המאמן, "הוא שיחק עם הרבה אנרגיה ותשוקה. צריך לתת לו הרבה קרדיט על כך שהוא עלה על המגרש במטרה להוכיח שהוא לא עייף מדי בשביל להתחרות. גם דונטה גרין עשה עבודה מצוינת בעמדה הזאת, כך ששני השחקנים האלו, שהתקשו מול פורטלנד, התאוששו בגדול ומאוד עזרו לנו".

כמובן שאת מירב המחמאות קיבל טייריק אוואנס. "יש לנו הרבה רוקים מוכשרים בקבוצה, אבל אני חושב שהעקביות
של טייריק העונה והמספרים שלו די סוגרים את התחרות של רוקי השנה", אמר ווסטפאל, "לא רואה איך מישהו יצליח למנוע את הבחירה ממנו, אף אחד אפילו לא קרוב אליו. הוא אחד הרוקים הכי עקביים ויציבים שראיתי אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully