וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון ג'ונס, שחקנית WNBA

האצנית שנתפסה על שימוש בסמים לא חוקיים ואף נאסרה, מצטרפת לקבוצת טולסה שוק. ג'ונס: "מתרגשת להצטרף לליגה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

זה היה באוויר כבר זמן מה, אבל הערב זה הפך לרשמי: מריון ג'ונס, האצנית שנתפסה על שימוש בסמים אסורים, נשלחה לכלא בגלל ששיקרה על כך, ואיבדה חמש מדליות אולימפיות בהן זכתה, מצטרפת לליגת ה-WNBA ולקבוצת טולסה שוק. "אני מאוד מתרגשת להצטרף לקבוצה ולליגה", אמר ג'ונס לאחר הסיכום הערב (רביעי). "אחרי הרבה מחשבה, הבנתי שזה סידור מופתי עבורי, בגלל הצורה שבה המאמן משחק".

ג'ונס אמנם מוכרת לכולנו מריצות ה-100 וה-200 מטרים, ומהקפיצה לרוחק לנשים, אבל את תחילת דרכה היא עשתה דווקא בתחום הכדורסל, ושיחקה במכללת צפון קרוליינה, שם שיחקה גארדית, והיתה חלק מהקבוצה שרשמה מאזן נהדר של 10:92 על גבי שלוש עונות, ותואר בו זכו ב-1994. ג'ונס עדיין מדורגת חמישית במכללה באסיסטים, שלישית בחטיפות, ושביעית בחסימות. עם יכולת שכזו, לא פלא שהיא נבחרה בדראפט 2003, בסיבוב השלישי.

"כשראיתי אותה עושה את התרגילים, ראיתי שחקנית שמתאימה בול למערכת שלנו", אמר מאמן השוק, נולאן ריצ'ארדסון. "דבר אחד שאני יודע זה שהיא יודעת לרוץ, וכל שחקנית שרוצה להיות בקבוצה שלי צריכה לדעת לרוץ". על העבר שלה, אמר נשיא המועדון, סטיב סווטוחה: "היא קיבלה החלטות לא טובות בעבר, אבל כל אחד ראוי להזדמנות שניה להצטיין במשהו שהם אוהבים. אני בטוח שהעיר טולסה תיתן צ'אנס למריון".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully