וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה ישראל: מרגליות וליבנר ניצחו גם בקטע השלישי

אם לא יקרה משהו מפתיע, צמד הרוכבים שבולט במירוץ גם יזכה בו בנקודת הסיום באילת ביום חמישי. קרב חם על המקום השני

רן מרגליות וניב ליבנר ממשיכים להוליך את הטור דה ישראל, מרוץ האופניים הבינלאומי הראשון שנערך בארץ. השניים ניצחו היום (רביעי) את הקטע השלישי בטור מעין בוקק שליד ים המלח ועד למצפה רמון, 137 קילומטרים בסך הכל.

היום השלישי נפתח בזינוק מתגלגל בתוך מתחם המלונות של עין בוקק. הפלוטון החל בטיפוס בצומת זוהר כ-8 קילומטרים לאחר תחילתו של המסלול, כאשר אביחי גרינברג ומתן גדולטור החלו לפרוץ בעליה ומשכו איתם קבוצת בריחה של הרוכבים החזקים ביניהם: מובילי הטור מרגליות וליבנר מקבוצת PRO ISRAEL, האחים התאומים דן ורן אלתרמן, וירין פודולר וחן שרייבר מ- TACC תל אביב.

קבוצת הבריחה פתחה פער של כשתי דקות על הפלוטון שהחל להתפרק אט אט ככל שהעלייה נמשכה. לקראת תום העלייה התקיים מאבק די צמוד בין האחים אלתרמן לצמד המוביל מרגליות וליבנר, כמעט כרגיל כפי שהיה גם בשני הימים הראשונים של הטור, ההבדל הפעם הוא בכך שהצמד מרגליות וליבנר הוליך לכל אורך המסלול כאשר האלתרמנים מזנבים בהם מאחור. מרגליות וליבנר "טסו" למצפה רמון במהירות של 45 קמ"ש כשהם מגיעים וחולפים על פני קו הסיום בזמן של 4:31:25 שעות, לפני האחים אלתרמן שסיימו בזמן של 4:32:28 שעות. במקום השלישי הגיעו איטור אספיאזו ונעם כהן בזמן של 4:35.28 שעות.

בדרוג הכללי, הצמד מרגליות וליבנר מוליכים עם זמן מצטבר של 14:32 שעות, במקום השני אנטון מיכאלוב וצחי בויגן בפיגור של 7:47 דקות מהמובילים. התאומים אלתרמן במקום השלישי בדרוג בפיגור של 8:34 מהמובילים. כפי שזה נראה הערב, אם לא יקרה דבר בלתי צפוי הזוג מרגליות וליבנר צפויים לזכות בטור, הקרב המעניין צפוי דווקא על המקום השני.

מחר יזנקו הרוכבים לקטע האחרון של הטור מהתצפית על מכתש רמון בשעה 09:00 וידוושו לאורך 148 קילומטרים עד אילת, שם בבריכת השחייה העירונית יתקיים אחר הצהרים טקס הסיום של הטור ויוענקו 40 אלף הדולרים, הפרסים לזוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully