וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ירדו בחשכת הליל

ליברפול הפסידה 1:0 לליל בפתיחת שמינית הגמר. 1:3 ליובנטוס על פולהאם, המבורג - אנדרלכט 1:3, בנפיקה - מארסיי 1:1

הערב (חמישי) נפתח שלב שמינית הגמר בליגה האירופית. אחרי ניעור מקבוצות עלומות שם מליגות נידחות ולמרות זלזול מוצדק לעתים קרובות במפעל הקבוצות השני של אופ"א, שלבי ההכרעה המאוחרים יותר החלו לבשר על משחקים מרתקים על הנייר, והיום התקיימו לא מעט כאלו.

ליברפול ויובנטוס הגדולות רוצות מאוד לזכות השנה לפחות בתואר הזה והיום הן ניסו לעשות עוד צעד קטן בדרך למטרה. האנגלים כשלו במשחק החוץ בליל והפסידו 1:0 לקבוצה הצרפתית המוכשרת, בעוד הגברת הזקנה ניצחה 1:3 את פולהאם. המבורג, שבמגרשה ייערך הגמר של המפעל במאי, ניצחה 1:3 את אנדרלכט, בעוד שגרמנית אחרת, וולפסבורג, השיגה 1:1 מצוין מבחינתה בקאזאן. בנפיקה ומארסיי נפרדו ב-1:1.

אתלטיקו מדריד - ספורטינג ליסבון 0:0

הקבוצה חסרת היציבות של קיקה סאנצ'ז פלורס רצתה להשיג מקדמה לקראת הגומלין, אבל לא הצליחה לכבוש את השער ה-350 שלה באירופה מול 10 לוחמים בירוק-לבן. ספורטינג ליסבון, שהגיעה למשחק כשהיא בכושר הבקעה מצוין, נאלצה להתגונן במרבית הדקות, במיוחד לאחר שאיבדה בצהוב שני את המגן לאנדרו גרימי בדקה ה-31. דייגו פורלאן ניסה במחצית הראשונה, קון אגוארו בחן את רוי פטריסיו במחצית השנייה וגם אדוארדו סאלביו הצעיר נזרק למערכה, אך כלום לא הועיל לאתלטיקו מדריד הערב. ספורטינג, משורותיה הורחק גם טונל בדקות הסיום, תוכל לסגור עניין בז'וזה אלבלדה.

המבורג - אנדרלכט 1:3

עם מוטיבציה אדירה להתקדם במפעל ולהגיע לגמר שייערך במגרשם הביתי, עלו הערב שחקני המבורג בכוונה לסגור את הסיפור מול הבלגים כבר במשחק הראשון. זה התחיל טוב מבחינתם, כששחקן אחד של אנדרלכט בעט על חברו וכך נותר יוריס מתאייסן לבד ברחבה וכבש את הראשון בדקה ה-23. 17 דקות חלפו וכבר 0:2, כשהפעם שני הולנדים אחרים מעורבים במהלך. אלג'רו אלייה מצא בקצה השמאלי של תיבת החמש את רוד ואן ניסטלרוי והחלוץ ירה מזווית קשה לקורה ופנימה.

בתוספת הזמן של המחצית קילקל מעט ג'ונתן לגר את החגיגה המקומית, כשסובב באומנות כדור חופשי נהדר מ-30 מטרים לרשת של פרנק רוסט. שער החוץ החשוב של אנדרלכט הלחיץ את המבורג, אבל בדקה ה-76 הרגיע הקפטן דויד יארולים עם בעיטה יפה מהאוויר אל הרשת של סילביו פרוטו.

ליל - ליברפול 0:1

אחרי ההדחה הצורבת מליגת האלופות והיציאה מהתחרות על התארים המקומיים, בליברפול הקפידו לומר בשבועות האחרונים ש"מועדון כמו שלנו חייב לזכות בתואר בכל עונה" והכוונה ברורה - הליגה האירופית. אבל עם כל הכבוד לכוונות של האדומים, הם נראים לא טוב כבר עונה שלמה וגם הערב לא הבריקו בסטאד מטרופול. אפילו ישיבת החירום של רפא בניטז לא עזרה.

ליל, על גלי ההתלהבות מהקהל, ניסתה לתקוף בפתיחה, אך ככל שחלף הזמן ליברפול הייתה מסוכנת הרבה יותר. למזלה של ליל, מיקאל לאנדרו הציג יכולת טובה בין הקורות ומנע שערים מריאן באבל ופרננדו טורס במחצית הראשונה. בצד השני, אדן הזארד המוכשר עשה לעצמו שירות בדרך למעבר לקבוצה גדולה יותר, ובדקה ה-84 כדור חופשי שלו הרחק מצד שמאל הטעה את כולם וחדר פנימה. ליל משיגה יתרון מינמילי לקראת הגומלין, על ליברפול נאמר כבר הכל העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רובין קאזאן - וולפסבורג 1:1

למרות כל השמות הגדולים במפעל, רובין קאזאן מכוונת לזכייה בגביע ורואה בעצמה מועמדת ראויה ואמיתית. אחרי שתי אליפויות רצופות, ניצחון גדול על ברצלונה בקמפ נואו בליגת האלופות וזכייה בסופר קאפ הרוסי בסוף השבוע האחרון, קורבן ברדייב ושחקניו קיוו להמשיך במומנטום גם מול האלופה הגרמנית.

וולפסבורג, ללא אנדראה ברצאלי וגראפיט, התקשתה בפתיחה להתאקלם למשטח הנורא, בדיוק כמו הפועל תל אביב בשלב הקודם, ובדקה ה-29 נאלצה להוציא את הכדור מהרשת. כריסטיאן אנסלדי הנפלא הגביה, חסן קבזה נגח פעם אחת והאקוואדורי כריסטיאן נובואה המשיך בראשו פנימה משלושה מטרים. לשמחתה של האורחת, יש לה בסגל שחקנים שמסוגלים להוציא יש מאין, ואחד כזה הוא זבזדאן מיסימוביץ', שנעצר פעמיים בקורות ובדקה ה-67 שלח כדור מסובב מ-16 מטרים ישר לחיבורים של סרגיי ריז'יקוב. תוצאה מצוינת עבור הגרמנים.

בנפיקה - מארסיי 1:1

שתי אלופות אירופה לשעבר שמנסות להתרומם מחדש ולחוות הצלחה יבשתית, התגוששו בליסבון וסיפקו לא מעט דרמה. בנפיקה שלוהטת בליגה הפורטוגלית, הפעילה לחץ לכיוון שערו של סטיב מנדאנדה, אך סבלה מחוסר דיוק של אוסקר קרדוסו ופאבלו איימאר. בצד השני היה זה הקפטן ממאדו ניאנג שאיים על השער, ובדקה ה-62 נגיחה שלו נהדפה פעם אחת על ידי ז'וליו סזאר, שנדרש לזינוק גדול נוסף כדי למנוע מהכדור לעבור את הקו. מארסיי, כמו בורדו וליון בליגת האלופות, הראתה שהקבוצות הצרפתיות שידרגו את הצד הטקטי במשחק שלהן, אך השמטה איומה של מנאדנדה בדקה ה-76 איפשרה למקסי פריירה לכבוש עבור המארחת. אלא שבדקה ה-90 נגח לרשת המחליף חאתם בן ארפה וסידר תוצאה מצוינת לצרפתים.

ולנסיה - ורדר ברמן 1:1

שתי קבוצות שנטלו חלק בליגת האלופות בשנים האחרונות, נפגשו במסטאייה לקרב איתנים שהתחמם מהר מאוד. ורדר ברמן, שנמצאת בעיצומה של עונה מאכזבת בליגה בניגוד לוולנסיה שעשויה לשוב ולסיים בין ארבע הראשונות בספרד, הצליחה להשיג את שער החוץ הכל כך יקר מבחינתה כבר בדקה ה-24, אחרי נגיעת יד ברחבה. טורסטן פרינגס הוותיק בעט את הפנדל פנימה, ונתן לכתומים של ברמן מקדמה מצוינת לגומלין, כשטים ויזה שומר על התוצאה עם עצירות גדולות. בדקה ה-55 איבדה ולנסיה את אבר באנגה באדום, אבל דווקא שתי דקות לאחר מכן הגיע השיוויון כשחואן מאטה דחק מקרוב אחרי ערבוביה ברחבה.

יובנטוס - פולהאם 1:3

אחת המועמדות הבכירות לזכייה במפעל עשתה חצי עבודה מול יריבתה הלונדונית. רוי הודג'סון אמנם מכיר מצוין את הכדורגל האיטלקי, אך הבדלי הרמות ניכרו למן הפתיחה. כבר בדקה התשיעית קרן של דייגו מצאה את הראש של ניקולה לגרוטלייה, והבלם נגח לקרקע ופנימה משמונה מטרים. בדקה ה-25 הגיע רגע נדיר עבור אוהדי יובנטוס. המגן הצרפתי ג'ונתן זבינה קיבל כדור בצד ימין, חלף על פני שני שחקנים ומ-20 מטרים שיחרר בעיטה חזקה ומדויקת לקורה ופנימה. שער ראשון לזבינה במדי הגברת הזקנה אחרי שש שנים. דיקסון אטוהו עוד צימק עבור פולהאם עם בעיטה שפגעה בשחקן מקומי בדקה ה-36, אבל דויד טרזגה לקח ריבאונד של עצמו אחרי בעיטה ראשונה לקורה וקבע 1:3 בתוספת הזמן של המחצית.

פנאתינייקוס - סטנדרד ליאז' 3:1

עם אווירה לוהטת, שחקנים שהוכיחו עצמם בניצחון הכפול על רומא וג'יבריל סיסה אחד שלא מפסיק לכבוש, פנאתינייקוס חשבה שמצפה לה ניצחון ביתי קל מול סטנדרד ליאז' שעוברת עונה לא פשוטה בכלל, אך טעתה בגדול. רמי גרשון, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, פתח כמגן שמאלי בהגנת הבלגים, השלים משחק מלא ובדקה השמינית ראה את דיומרסי אמבוקאני מגביה משמאל ואקסל ויטסל מתרומם מעל פיליפוס דרלאס ונוגח לרשת. בדקה ה-16 הגיע השני, כשמילאן יובאנוביץ' ניצל יציאה אומללה של מריו גלינוביץ' וגילגל פנימה. פאו הצליחה לצמק בדקה ה-48, כשגיורגוס קראגוניס הגביה כדור חופשי והמגן לוקאס וינטרה כבש בנגיחה. בדקה ה-74 נכבש השלישי של סטנדרד, כשאיגור דה קמארגו נשלח למתפרצת ולא התקשה להרשית לבדו מול גלינוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully