וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי: "רוצה להישאר עוד 3 עונות בהמבורג"

ההולנדי בן ה-33 אופטימי לגבי המשך הקריירה שלו. על הנבחרת: "לא אשאיר למאמן ברירה, אלא לזמן אותי למונדיאל"

אמרו שהוא גמור, שהפציעות יכריעו אותו, שאף שחקן שעזב את ריאל מדריד, בטח ובטח בגיל 33, לא חזר להיות אותו השחקן. אז אמרו. רוד ואן ניסטלרוי מתרגל לחיים החדשים בהמבורג ובינתיים יש לו שני שערים בשלושה משחקי הליגה הגרמנית בהם שותף. בראיון ל"בילד" הגרמני, דיבר החלוץ ההולנדי המחונן על ההתאקלמות במועדון החדש.

"מה שקורה פה מבחינת העידוד והקהל מזכיר לי את אנגליה ואת אולד טראפורד", החמיא ואן ניסטלרוי. "האנשים והאוהדים מאוד ידידותיים. הם קוראים לי 'רוד-רוד', כמו במנצ'סטר. הקהל נותן לי תחושה מצוינת ומוטיבציה גבוהה". להולנדי אין ספק לגבי מידת כשירותו במשחק מחר (חמישי) מול אנדרלכט בליגה האירופית: "אני כשיר ומאוד רוצה לפתוח בהרכב. אבל גם אם לא, אשאר רגוע. יש לנו ארבעה משחקים בשבועיים ואני חייב לחלק את הכוח".

נושא הפציעות הוא אלמנט חוזר בקריירה הארוכה והמעוטרת של ואן ניסטרלוי, שביולי הקרוב יציין כבר 34 קייצים. על סיום הקריירה הוא אפילו לא מוכן לחשוב. "הקריירה שלי רחוקה מלהיגמר. יש לי הרבה אפשרויות בהמבורג ואני רוצה להישאר כאן עוד שלוש עונות", הפתיע ההולנדי ודיבר גם על המטרות של קבוצתו. "להמבורג יש מטרה להיות חברה קבועה בליגת האלופות. הרבה זמן עבר מאז האליפות האחרונה (1982/3) ואנחנו רוצים לשנות את זה".

לסיום, התייחס ואן ניסטלרוי גם לסוגיית זימונו לסגל של ברט ואן מרוויק לנבחרת הולנד לקראת המונדיאל בקיץ. "עבורי זו ההזדמנות האחרונה לזכות בתואר הזה. כרגע, אני לא מתאים לשם, אבל אני מקווה להבקיע כמות כזו של שערים בחודשיים הקרובים, כך שלמאמן לא תישאר ברירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully