וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אפשר לזרוק את המשחק הזה לזבל"

כוכב הלייקרס לא התלהב מסל הניצחון שלו נגד טורונטו. דאנליבי שמע על פיטוריו מהתקשורת, רודני סטאקי הגיע לאימון הפיסטונס

אומרים שההבדל בין סתם שחקן טוב למנהיג הוא בלקיחת אחריות. אז מה תגידו על קובי בריאנט שיומיים אחרי שהחטיא זריקה מכריעה עם הבאזר מול אורלנדו, קלע הלילה (בין שלישי לרביעי) את סל הניצחון ב-107:109 של לוס אנג'לס לייקרס על טורונטו ראפטורס, שקטע רצף שלושה הפסדים של האלופה. הממבה קלע את סל הניצחון 1.9 שניות לסיום המשחק, אחרי שלשה של כריס בוש שאיזנה את התוצאה.

"זו האחריות שלי כאן, לסגור דברים", הצהיר בריאנט, שקלע 14 נקודות מתוך ה-32 שלו ברבע האחרון ושלח את הלייקרס, שלא הפסידו ארבעה משחקים ברציפות מאז נובמבר 2007, לחגוג. יחד עם זאת, בריאנט לא התלהב, בלשון המעטה, מההופעה של קבוצתו מול הראפטורס. "המשחק הערב היה זבל. אין שום דבר חיובי לקחת מהמשחק הזה". בניגוד לסופרסטאר מהוליווד, היו כאלה שגם יצאו מעודדים מהמשחק, למשל פאו גאסול. הספרדי, שקלע 17 נקודות ואסף תשעה ריבאונדים, ניסה להסתכל על הנקודה החיובית: "השתפרנו במחצית השנייה וזה השתלם. אנחנו צריכים להתחיל לעבוד על הביטחון שלנו. אנחנו משחקים טוב לפרקים וצריכים להתחיל להיות יותר עקביים".

דאנליבי נפרד סופית מהקליפרס

חשבתם שרק אצלנו בארץ מפטרים אנשים דרך הטלפון או בתקשורת? מסתבר שגם בליגת הכדורסל הטובה בעולם זה קורה. חודש אחרי שהועזב את עמדת המאמן במועדון כדי להתרכז בתפקיד הג'נרל מנג'ר, פוטר מייק דאנליבי גם מתפקידו החדש בלוס אנג'לס קליפרס. מנומס במיוחד זה לא היה. "חזרתי לחדר ההלבשה שלי וראיתי מיליון הודעות במכשיר הסלולרי", אמר דנאליבי, שהיה במהלך משחק גולף סוער בזמן שהוחלט לפטרו ולהוציא על כך הודעה לתקשורת. "פנו אליי ואמרו לי: 'מה קורה? שמענו בטלויזיה שפיטרו אותך'. לא היה לי מושג על מה הם מדברים, אמרתי: 'וואו, אפילו לא דיברתי עם ההנהלה".

דאנליבי הוציא מאוחר יותר הודעה רשמית: "אין לי מושג מה גרם לפיטוריי. אני מאוכזב שלא ניתנה לי הזדמנות לסיים את עבודתי, אבל אני רוצה להודות להנהלה שנתנה לי את ההזדמנות לעבוד במועדון". ההפתעה של דאנליבי הייתה גדולה מפני שרק בתחילת השבוע נפגש עם הבעלים דונלד סטרלינג. "שוחחנו על דברים שראיתי ועל דוחות סקאוטינג והוא אמר לי 'זה רעיון טוב', 'זה חכם', 'את זה אני אוהב'. לכן אני כל כך מופתע.

מצבו של סטאקי ממשיך להשתפר

שלושה ימים אחרי ששוחרר מבית החולים, התייצב רודני סטאקי לאימון הפיסטונס. הגארד האתלטי לא השתתף באימון, אבל נראה טוב ואמר שהוא גם מרגיש יותר טוב. "אני בסדר, הכול בסדר", אמר סטאקי והתייחס לתוצאות בדיקות הלב והדם, "ערכו לי הרבה בדיקות והכול יצא בסדר, אחזור לאט לאט". סטאקי אמר שהוא זוכר שהלך לעבר הספסל ופתאום הרגיש חלש, בנוסף הצהיר שיחזור לשחק "כשהדוקטור יגיד שאני כשיר. זו העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully