וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "ממשיכים לחלום ולא רוצים להפסיק"

10.3.2010 / 10:43

הפועל ירושלים שבה ארצה אחרי ההעפלה לרבע גמר היורוקאפ והקפטן כבר חושב קדימה. הקבוצה תעביר את ליל הסדר בברלין

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים נחתה הבוקר (רביעי) בנתב"ג לאחר הניצחון הגדול אמש 98:111 על גלאטסראיי הטורקית וההעפלה לשלב רבע הגמר של היורוקאפ. ירושלים תפגוש ברבע הגמר את אלבה ברלין בניסיון להגיע לפיינל פור של המפעל. הבוקר נודע כי הקבוצה תארח את הגרמנים ב-24 למרץ ותתארח בגומלין שבוע לאחר מכן בגרמניה. על מנת להתכונן למשחק בזמן תיאלץ ירושלים להמריא לגרמניה לפני חג הפסח ולהעביר את ליל הסדר בברלין, למרות שההחלטה על מועד יציאת הקבוצה עדיין לא נפלה סופית.

בכניסה לישראל נראו שחקני האדומים נרגשים מהצלחתם במפעל על כה. "עוד לא התחלנו לחשוב על אלבה ברלין כי יש לנו עוד כמה משימות בדרך. נצטרך להסתכל על כמה מהמשחקים האחרונים שלנו, להסתכל על כל המשחקים שיש לנו עד אז, ורק אז להתכונן אליהם", אמר גיא גודס, "נצטרך להעביר את ליל הסדר בברלין. זו לא הפעם הראשונה שלי שאני אהיה בליל הסדר בברלין, גם כשחקן וגם כמאמן. ידענו שהמשחק תלוי בנו, ושאסור לנו לפזול לעבר ולנסיה-קאזאן. עשינו את זה ולא היינו תלויים באף אחד אחר. האווירה מסביב למשחק הייתה של משחק אימון, הטורקים נשארו בבית אולי כי היה קר. הכל היה רדום מסביב, נקלענו קצת לשינה הזאת, אבל ברבע הרביעי ידענו לפתוח מבערים. זה לא קורה בכל יום, מדובר בהישג גדול מבחינתנו, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה".

הפורוורד ברנדון האנטר הוסיף: "האווירה בקבוצה נהדרת. באנו למפעל הזה בניסיון בסך הכל להעפיל לשלב הראשון, ועכשיו אנחנו בשמונה האחרונות ומנסים להגיע לפיינל פור, ככה שזה נהדר. אלבה ברלין היא קבוצה טובה, אבל שיחקנו עד עכשיו מול קבוצות טובות בבית טוב, ואנחנו מוכנים גם לפגוש אותם. אנחנו קבוצה מצויינת ביורוקאפ, ואני מקווה שנלך עד הסוף ונשחק בפיינל פור בספרד".

אחד מחתני השמחה הוא דני קליין, שנאבק בתחילת העונה על קיומה של הפועל ירושלים ועשוי לסיים את העונה עם עוד גביע אירופי לארון: "אירופה זו מטרה עבור הפועל ירושלים. המטרה הייתה לעבור בית אחד, עברנו, אחרי זה רצינו לעבור גם את הבית השני, גם עברנו, ואני שמח. עכשיו נראה מה יקרה. עוד לא חשבנו על ליל הסדר בברלין, אבל לדעתי זה דבר שאין ברירה. זה יחבר ויחזק אותנו. הפועל ירושלים חיה וקיימת. הפכנו להיות חלק מאירופה, ואירופה היא חלק מהפועל ירושלים. נמשיך להעמיד קבוצה חזקה גם בעונה הבאה".

המצטיין במשחק מול הטורקים, הקפטן יובל נעימי סיכם: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב בקריירה שלי באירופה, הדברים הלכו לכיוון שלי והרגשתי טוב. הגענו למקום שאף אחד לא חלם, אנחנו ממשיכים לחלום, ולא רוצים להפסיק. כדי להרים את הגביע יש לעבור עוד קבוצות טובות ושחקנים טובים. נצטרך להיות במיטב שלנו כדי להיות במצב הזה. אי אפשר להיות שמח שקיבלנו את אלבה ברלין, כל קבוצה היא חזקה עם מסורת, ובמיוחד אלבה שעשו עונה טובה עד עכשיו. אנחנו לא מכירים אותם בפרטים, אבל עד למשחק נכיר אותם מצויין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully