וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה לפורטלנד, ארבע דקות לכספי

עמרי כספי שוב קיבל מנוחה והסתפק בארבע דקות ללא נקודה בהפסד הקינגס 88:81. ווסטפאל: "קמבי עשה את ההבדל"

גם הלילה (בין שלישי לרביעי) קיבל עמרי כספי מנוחה ארוכה ממאמנו פול ווסטפאל כשהקינגס רשמו הפסד נוסף, 88:81 לפורטלנד. כזכורף מאמן הקינגס הביע דאגה מהעייפות של הישראלי. כספי לא שותף בהפסד לאוקלוהומה והלילה שיחק ארבע דקות בלבד, אותן סיים עם החטאה אחת וללא נקודה. על הפרקט, הקינגס רשמו הפסד שלישי ברציפות ושוב הפסידו משחק למרות קאמבק ברבע הרביעי.

סקרמנטו פתחה נהדר והובילה 25:29 בתום הרבע הראשון, אבל ברבע השני הבלייזרס הגבירו את הלחץ בהגנה ועצרו את הקינגס על 13 נקודות בלבד וירדו להפסקה ביתרון 10. ריצה של 2:10 בתחילת הרבע הרביעי החזירה שוב את הקינגס למשחק, אבל פורטלנד ברחה פעם נוספת ושלשה של מרטל וובסטר קבעה 62:73 בסיום הרבע השלישי.

הקינס פתחו את הרבע הרביעי בסערה. שלשה של פרנסיסקו גרסיה וחמש רצופות של שון מיי היו חלק מריצת 1:12 שקבעה שוויון 74:74, שמונה דקות לסיום. כאן, כהרגלם בקודש, הקינגס נעצרו. טייריק אוואנס בערב בינוני ניסה מהלכי סולו והחטיא ופורטלנד סיימה את המשחק בניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים.

אוואנס הוביל את קלעי הקינגס עם 18 (8 מ-19 מהשדה) לאנדרי הוסיף 17 ובנו אודריך 13. ברנדון רוי קלע 19 והוריד שמונה ריבאונדים למנצחים. אנדרה מילר וניקולה באטום (14 כל אחד), למרקוס אולרידג' (13) ומרטל וובסטר (11) השלימו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עבור הבלייזרס.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והייתה לנו הזדמנות לנצח בסיום", סיכם פול ווסטפאל המאוכזב. "מרכוס קמבי שיחק הגנה מצוין בסיום ועשה את ההבדל. ראיתי הרבה דברים טובים, אבל זה לא מספיק. לא הנענו את הכדור טוב ברבע הרביעי ובמיוחד בחמש הדקות האחרונות. היו לנו זריקות מאולצות וזה לא מספיק כדי לנצח קבוצה כמו הבלייזרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully