וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אס"א: צוברי מוליך בתחרות באילת

המדליסט האולימפי ניצח את שלושת השיוטים של היום השני ויש לו ארבע נקודות שליליות פחות ממשיח. דוידוביץ' שנייה בנשים

מדליסט הארד בניל פרייד מבייג'ינג, שחר צוברי, ניצח היום (שלישי) את שלושת השיוטים של היום השני באליפות החורף הבינלאומית בגלישה שנערכת באילת במסגרת משחקי אס"א. צוברי נמצא במקום הראשון עם ארבע נקודות שליליות בסך הכל. נמרוד משיח נמצא במקום השני עם שמונה נקודות. למשיח יש פסילה בשיוט הרביעי, כך שמחר אסור לו לעשות טעויות מפני שאין לו את הפריבילגיה לוותר על שיוט לא טוב במידה ויהיה כזה. פביאן היידיגר נמצא במקום השלישי.

אצל הנשים, אלסנדרה סנסיני האלופה האולימפית מאיטליה ממשיכה להוביל עם שש נקודות בסך הכל. מעיין דוידוביץ' עלתה למקום השני במרחק 12 נקודות מהמקום הראשון, אך במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השלישי, שם מצויה פלאביה טרטאליני.

תחרויות הגלישה הן לא הדבר היחידי שקורה במים באילת, כאשר היום התקיימה גם התחרות לשחייה במים פתוחים למרחק של 2.5 ק"מ. עדי ביכמן, השחיינית האולימפית מסידני 2000, שמייצגת את האקדמית יפו, הקדימה את כולם, כולל הגברים וניצחה בזמן של 34:23 דקות. גלעד רותם מהטכניון סיים את המשחה שני בזמן של ב-34:55, שתי שניות בלבד לפני אלעד ליכטמן מהמרכז האקדמאי רופין.

בכדורעף חופים לגברים ניצחה אוניברסיטת חיפה 22:25 את סמינר הקיבוצים במשחק טוב שכלל לא מעט רגעי דרמה. החיפאים יפגשו את בן גוריון בחצי הגמר הראשון אחרי שהדרומיים ניצחו את מכללת רופין בתוצאה דומה 22:25.

בחצי הגמר השני תיפגשנה הטכניון והרצליה, שגברו על עמק יזרעאל והאקדמית ת"א. בנשים, מכללת וינגייט, שניצחה את הטכניון, תפגוש את הבינתחומי הרצליה ואוניברסיטת תל אביב תפגוש את אוניברסיטת חיפה.

בקט רגל נשים אוניברסיטת תל אביב, שניצחה בגמר את בן גוריון 0:2, זכתה באליפות אס"א. בגברים יתקיימו מחר שני חצאי הגמר כשאוניברסיטת ת"א תשחק נגד סמינר הקיבוצים והאקדמי נתניה נגד המכללה למנהל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully