וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: צוקרמן הפסיד לאקסית

מאמן מכבי אשדוד נכנע לאליצור יבנה 96:85 בבית. הבקעה ממשיכה לדהור בצמרת, טבעון גברה על נצרת עילית 96:107

גם אחרי המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורסל נראה שכמעט כל הקבוצות מתעקשות לשמור על טבלה צפופה ועל סיכויים שווים כמעט לכולן. היוצאת מן הכלל, מ.כ הבקעה שעושה את דרכה הבטוחה בחזרה לליגת העל, ניצחה הערב (שלישי) בקלות את קרית אתא, אבל מתחת בלגאן. אשדוד ויקנעם/מגידו מהצמרת הפסידו, טבעון דווקא ניצחה וגם בתחתית הכל פתוח.

מכבי אשדוד - אליצור יבנה 96:85

יבנה פגשה את מאמנה האגדי רוני צוקרמן, שהעלה אותה בעבר שתי ליגות ברציפות, אבל לא ריחמה עליו והנחילה לו הפסד ראשון כמאמן אשדוד. המשחק היה צמוד לאורך מרבית הזמן, אבל רבע אחרון בו היא קלעה 32 נקודות, סימן לאורחת את הדרך לניצחון ולביסוס מעמדה בין שמונה הראשונות.

הפועל לב השרון - הפועל יקנעם/מגידו 86:97

אחרי שהפסידה במשחק העונה לפני שבוע, יקנעם/מגידו המשיכה להדרדר והפעם נכנעה לקבוצה ממעמקי התחתית. המשחק הראשון בין הקבוצות העונה אמנם הסתיים ב-68:94 גדול לקבוצה מהצמרת, אבל הפעם לב השרון הצליחה להתגבר על ההעדרות של אסף ליפשיץ וניצחה. ניר גולן הוליך את המנצחת עם 29 נקודות ויותם שירן תרם 22. דניס קאר ומריוס מטלון התחלקו שווה בשווה ב-40 נקודות אצל המפסידה.

הפועל בארי - מכבי באר יעקב 94:87

ללא דייויד פאריס המושעה לא הצליחה בארי לנצל את יתרון הביתיות שלה והיא חזרה למסלול ההפסדים שהצליחה לקטוע בשבוע שעבר. באר יעקב, שלא רוצה לחזור לליגה הארצית אחרי שנה אחת, השיגה ניצחון חשוב, הראשון תחת המאמן רמי הדר. 24נקודות של אלעד כנפו ו-15 של הרן שיפמן לא עזרו למארחת מול 32 של ג'יי דרייטון ו-18 של ליאור לוי.

הפועל חיפה - אליצור רמלה 102:112

אחרי משחק צמוד ו-40 דקות שהסתיימו ב-93:93, טסה הקבוצה הביתית ל-19 נקודות בהארכה וניצחה כדי לאסוף שתי נקודות נוספות בצמרת. רמלה ספגה הפסד שני ברציפות וגם חטפה מהלומה במסגרת הניסיונות שלה להתברג בין שמונה הראשונות. רוב בראון עם 25 נקודות ומושון יעקוסי עם 23, שלטו במשחק והעניקו לחיפה ניצחון. את רמלה הוליכו ג'יטים יאנג עם 31 ודיימון פטרסון עם 20.

אליצור קרית אתא - מ.כ הבקעה 88:78

האורחים הגיעו כפייבוריטים ברורים לניצחון, אבל אפילו הם לא ציפו למשחק כל כך קל. הקבוצה של דרור כהן פתחה את המשחק עם ריצה מדהימה של 0:24 בדרך לניצחון שביעי ברציפות. עד סים המשחק הייתה עסוקה אתא במזעור נזקים, אבל היא כבר לא הייתה יכולה לחזור למשחק וקרב הקצוות הסתיים בניצחון ללא תנאי של הבקעה. אדריאן אוטר קלע 20 עבור המנצחת, עופר דיגמל רשם 23 בצד השני.


הפועל קרית טבעון - הפועל נצרת עילית 96:107

מי שידעה לנצל את ההפסדים של יריבותיה למאבק על המקום השני הייתה טבעון, זבזכות הניצחון נצמדה למכבי אשדוד והפועל יקנעם/מגידו, בעוד נצרת עילית ממשיכה לדשדש במורד הטבלה ומציגה את המאזן הגרוע בליגה. בריאן אוסברי קלע 33 עבור המנצחת וג'ף הורוביץ הוסיף 20. בראד ביירסון קלע 23 לנצרת עילית.

אליצור כוכב יאיר/כפ"ס - מכבי הוד השרון 66:80

הדרבי של השרון הסתיים בניצחון לקבוצה הבכירה יותר על פי הטבלה והיא ממשיכה להתברג בין שמונה הראשונות. הוד השרון בצרות אחרי הפסד שלישי ברציפות. גיל אמיתי עם 19 נקודות ואבירם זלקוביץ' עם 18, הוליכו את כוכב יאיר, עמית שמחון ואור סלע קלעו 13 כל אחד בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully