וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה ישראל: מרגליות וליבנר ניצחו גם את היום השני

ממש כמו ביום הראשון, הצמד הישראלי הצעיר ממשיך להחזיק בחולצה הצהובה. ישראל חן ויוסי פוקר הגיעו למקום השני

הצמד הישראלי רן מרגליות וניב ליבנר ימשיכו ללבוש את החולצה הצהובה של הטור דה ישראל גם מחר (רביעי), לאחר שגם היום סיימו ראשונים את הקטע השני של הטור. הבוקר נפתח בעפולה, עם טקס קצר במהלכו קיבלו השניים את החולצה הצהובה, בעקבות המקום הראשון ביום הראשון של הטור.

הרוכבים יצאו לדרך מרחבת פארק האופניים של העיר למסלול שאורכו 193 ק"מ, שהחל עם טיפוס הגלבוע והסתיים בעין בוקק. את ההובלה נטלו האחים התאומים דן ורן אלתרמן, ששמרו במשך זמן רב על פער של כ-6 דקות בינם לבין הפלוטון.

קבוצת גישור שכללה את צמד המנצחים של היום הראשון, ליבנר ומרגליות, קבוצת רוכבי TACC ורוכבים זרים וחזקים נוספים צמצמה את הפער לקראת חלקו האחרון של המסלול, כאשר בדרך הם עקפו את האלתרמנים והשאירו אותם מאחור. לקו הסיום הגיעו הצמד מרגליות וליבנר בזמן של 5:45:39.35 שעות. למקום השני הגיעו הצמד ישראל חן ויוסי פוקר שקבעו זמן של 5:46:23.50 שעות. האלתרמנים סיימו רק במקום השביעי בזמן של 5:47:00.80 שעות.

מחר בבוקר יוזנק יומו השלישי של הטור מרחבת המלונות בעין בוקק. הרוכבים יצאו לצומת זוהר ומשם יעלו לכביש 31 לכיוון צומת חתרורים, יעברו בכביש 258 בצומת צפית, ומשם יעברו בשער המכתש בדרכם לעיר ירוחם, ומצומת ירוחם ירכבו לכיוון צומת חלוקים בדרכם למצפה רמון, שם במרכז המבקרים יעמוד שער הסיום של היום השלישי. סך כל המרחק ביום השלישי - 137 ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully