וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את ראשל"צ במשחק אימון

מאור חלבי ומאור בוגזלו כבשו, הצהובים ניצחו 1:2. בקבוצה החליטו לאפשר לאילייב מנוחה נוספת ללא התערבות כירורגית

מכבי תל אביב גברה הערב 1:2 על עירוני ראשון לציון מהליגה הלאומית, במשחק אימון שנערך באיצטדיון הסופרלנד בראשון לציון. הצהובים פתחו את המשחק בצורה טובה וכבר בדקה השנייה העלה אותם מאור חלבי ליתרון של 0:1 כשנגח פנימה כדור קרן של מאור בוזגלו. כעבור 15 דקות הכפילו השחקנים של אבי נמני את התוצאה כאשר איליה יברויאן מצא בכדור רוחב את בוזגלו, שכבש מקרוב. המשך המשחק היה די מפוזר ונטול אירועים מיוחדים ובדקה ה-85 צימק עמית מדואל המקומי את התוצאה ל-2:1 לאחר שכבש מקרוב מול שטראובר.

המנג'ר אבי נמני שיתף כמעט את כל שחקני הסגל, למעט יובל שפונגין, שסובל מרגישות בשריר רגלו, והקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שלא מצליח להתגבר על פציעה טורדנית במיניסקוס וקיבל מהצוות המקצועי תקופת מנוחה נוספת בכדי להתגבר על הפציעה ללא התערבות כירורגית. בשלב זה הוחלט בקרית שלום לטפל באילייב בעזרת זריקות מיוחדות שאמורות לזרז את החלמתו, ורק בעוד כשבועיים תיערך הערכת מצב מחודשת ויוחלט על המשך הטיפול.

דור מלול שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים מהפציעה בקרסולו, מגביר לאחרונה את קצב אימוניו וצפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים עם הקבוצה. מחר יקבלו השחקנים יום חופשי וביום חמישי יחזרו להתאמן לקראת המשחק המרכזי של המחזור הקרוב ביום שני הבא מול מכבי חיפה בקרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully