וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר ומכבי תל אביב ייפגשו בגמר הפלייאוף

השתיים השלימו 0:3 חלק בסדרות חצאי הגמר. שחקניו של נועם כץ ניצחו 1:3 את קרית אתא, הדאבליסטית גברה 1:3 על כפ"ס

אחרי עונה כמעט משעממת, נראה שהדבר האמיתי בליגת העל בכדורעף אולי יחל ביום ראשון, כאשר מכבי תל אביב והפועל מטה אשר הבטיחו את מקומן בגמר הפלייאוף. השתיים השלימו את העבודה הערב (שלישי) עם ניצחונות קלילים כאשר השתיים השלימו 0:3 חלק בסדרות חצי הגמר והבטיחו את מקומן בגמר, שיתקיים בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

הפועל מטה אשר - הפועל כפר סבא 0:3

מטה אשר השלימה סוויפ נהדר 0:3. אחרי שסיימה את הליגה הרגילה במקום השני, הקבוצה איבדה רק שתי מערכות במהלך חצי הגמר. קרית אתא קיוותה לשחזר את הניצחון היחיד שלה בחמשת המשחקים שנערכו עד כה העונה בין הקבוצות, אבל מהר מאוד היא הבינה שלא יהיה לה פשוט בהיכל הספורט נעמן כשלא מעט אוהדים הגיעו כדי לדחוף את הקבוצה לגמר.

קרית אתא פתחה את המשחק דווקא טוב ושמרה על מערכה ראשונה צמודה, אבל לקראת סופה היא דעכה, מה שאיפשר לאדומים לברוח ל-19:25. גם במערכה השנייה אתא הייתה קרובה, אבל מטה אשר הכניעה אותה עם 21:25. האורחים היו הרבה יותר דומיננטים במערכה השלישית, כאשר מטה אשר נתקעה בהתקפה והפסידה 25:14, אבל מטה אשר עשתה הכל כדי להכריע את ההתמודדות במערכה האחרונה, שהייתה גם היא צמודה, כשתומר כץ עם שתי הנקודות האחרונות סגר את הסיפור. קרלוס קולה ממטה אשר, שסיים עם 19 נקודות, היה המצטיין במשחק.

נועם כץ, מאמן מטה אשר, אמר בסיום: "כל הסדרה הזו הייתה קשה וזה הישג אדיר של הקבוצה שלנו. אני מסתכל על התמונה הכוללת והשחקנים עשו פה עונה גדולה. מבחינתנו, היום לקחנו אליפות. ניצחנו את הליגה שלנו, עם כל הכבוד למקום שבו מכבי נמצאת. אנחנו לא מרימים ידיים, נבוא לתת את המקסימום נגדם".

שחף הרטמן, שחקן קרית אתא, אמר: "זו הרגשת פספוס והעונה הסתיימה. בראייה כוללת על כל העונה, בסך הכל השגנו את המטרות שלנו כי לא יכולנו להגיע ליותר מזה. לא היינו מספיק טובים ולא הגענו בכושר מספיק טוב".

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 0:3

למכבי תל אביב זה המשיך קל מתמיד. הדאבליסטית, שלא הפסידה העונה באף משחק, פגשה בהדר יוסף את הפועל כפר סבא, שקיוותה להשאיר את הסדרה בחיים, אבל נוצחה בשלוש מערכות 3:1 וסיימה את חלקה העונה.

המערכה הראשונה הייתה צמודה ובסיומה הייתה זו כפר סבא שניצחה 23:25 ועלתה ל-0:1 מפתיע. המשך המשחק היה כולו של המארחים, שניצחו בשלוש המערכות הבאות 15:25, 18:25 ו-19:25, בדרך ל-1:3 במשחק כולו ו-0:3 בסדרה. שון פייגה והזר מאוריסיו ארואה הצטיינו בשורות המנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully