וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון בספק לליל

הישראלי, שנפצע בהפסד לוויגאן, עשוי להישאר מחוץ לסגל של ליברפול באירופה. בניטז: "יש לנו עוד יום אחד להחליט לגביו"

אוהדי ליברפול כבר קלטו שהשנה הם לא ייקחו אליפות. אחר כך הם הבינו שגם סיפור הגביע סגור מבחינתם. לפי איך שהם נראו אתמול (שני) בהפסד מול וויגאן (1:0), גם ההעפלה לליגת האלופות אינה ריאלית, שלא לדבר על הצלחה באירופה. ליברפול הפסידה לקבוצה שעד למפגש מולה ניצחה רק פעם אחת ב-13 משחקים, קבוצה שספגה תשיעייה מטוטנהאם וחמישייה יונייטד, אך אתמול ניצלה שגיאה של דרק קויט כדי להשיג שלוש נקודות חשובות, שהעלו אותה למקום ה-14.

ליברפול כרגע במקום השישי, מרחק נקודה אחת מהמקום הרביעי, אבל היא עם שני משחקים עודפים על מנצ'סטר סיטי שלפניה שבמקום החמישי, ועם משחק עודף על טוטנהאם שבמקום הרביעי. אסטון וילה שבמקום השישי רחוקה מליברפול רק שלוש נקודות, אך עם שלושה משחקים פחות (26 מול 29). עכשיו חניכיו של רפא בניטז מתכוננים למפגש מול היונייטד באולד טראפורד ומול צ'לסי בבית, והמאמן הספרדי לא מרוצה מהגישה של חניכיו.

"אנחנו חייבים להיות מאוכזבים אחרי משחק כזה", אמר בניטז בסיום, אחרי שראה את קבוצתו משחקת רע במיוחד, "אחרי כל הפסד אתה מאוכזב, אבל אחרי הפסד כזה במיוחד. במחצית הראשונה לא עשינו פשוט כלום. נתנו להם את הכדור, לא זכינו בשום כדור חופשי, ואלו דברים שקשה להסביר. שיחקנו ממש לא חכם".

כבר ביום חמישי ליברפול תפגוש את ליל במסגרת הליגה האירופית. מי שנמצא ספק גדול למשחק הוא יוסי בניון, שנפצע במשחק הליגה נגד וויגאן אמש ולא נטל חילוק באימון הקבוצה היום. "היתה לו בעיה בקרסול", אמר בניטז בהתייחסו לקשר הישראלי. "נצטרך לראות איתו, יש לנו עוד יום אחד להחליט". מי שעשוי לשוב לסגל האדום הוא דניאל אגר, שמחלים ממחלה.

המנג'ר הספרדי יודע שקבוצתו תהיה חייבת להשתפר אם ברצונה להשיג תוצאה טובה בצרפת. "אני חושב שבמחצית הראשונה הייתה לנו גישה לא נכונה. לעתים שיחקנו מעט נחפז מדי, קצת יותר מדי מהר. זו הייתה מחצית אומללה. במחצית השנייה הגישה הייתה הרבה יותר טובה, אבל גם זה לא הספיק. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל עדיין לא שיחקנו טוב. ככה לא נוכל לנצח משחקים. קורים יותר מדי דברים שאנחנו לא מצליחים להבין".

ליברפול עלולה להיתקל במכשול נוסף, מאחר שהנהלת הליגה צפויה לבחון תנועה מתריסה שסימן אמש קפטן הקבוצה סטיבן ג'רארד. הקפטן המתוסכל ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה די בוטה, ולאחר שספג את הצהוב סימן תנועת וי לעבר השופט ואף סינן חעברו כמה מילים.

עדכון ראשון: 09:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully