וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר צפוי לעזוב את מכבי חיפה

9.3.2010 / 7:58

כוכב התיכונים, שלא התלבש במשחקים האחרונים של הירוקים, ישוחרר אם ימצא קבוצה. הקבוצה תנדוד בעונה הבאה לנשר

חצי שנה אחרי שהגיע בקול תרועה לישראל, צפוי ג'רמי טיילר לעזוב בימים הקרובים את מכבי חיפה ולמצוא לעצמו קבוצה אחרת. מאז התקרית במשחק מול גלבוע/גליל, אז עלה ליציע בהפגנתיות ונקנס ב-20 אלף דולר, בוחנות מספר קבוצות בישראל ואף באירופה את האפשרות לצרפו. הגעתו של מאמאדו אנג'איי לקבוצה, שהעלה את מספר הזרים בירוק לשבעה, גורמת לכך שטיילר לא מתלבש במשחקי הקבוצה, והבעלים ג'ף רוזן שנמצא בארץ לא אהב לראות את המצב בו נמצא השחקן הצעיר.

"ג'רמי טיילר מצוי בסיטואציה בעייתית מאד מבחינתו ומבחינת הקבוצה שלא מאפשרת לו להתפתח ולקבוצה להפיק ממנו", אמר בתגובה לידיעה עו"ד טל אבריאל מהנהלת מכבי חיפה, "במצב דברים זה טוב יעשו סוכניו אם ימצאו לו קבוצה מתאימה. בשלב זה השחקן הוא חלק מהמועדון". חלק מהקבוצות שבוחנות אפשרות לצרף את טיילר הן קבוצות הליגה הלאומית. לחיפה יש אופציה להרחיב את חוזהו של טיילר גם לעונה הבאה, אך אם לא יחול שינוי דרסטי, הקבוצה תוותר על האפשרות.

בינתיים מנהלת הקבוצה שיחות מול עיריית חיפה ועיריית נשר על מנת למצוא בית לקבוצה לעונה הבאה. עיריית חיפה הכריזה בשנה שעברה על שיפוצים באולם רוממה, שיחלו בקיץ, ובסיומם יוכלו להכנס לאולם כ-5,000 צופים. במהלך השיפוץ לא תוכל חיפה לשחק באולמה הביתי, והיא תנדוד לאולם נשר, שככל הנראה יורחב לכ-1,350 מושבים. השיפוץ עצמו אמור להיות נרחב, ובקבוצה מקווים כי יסתיים בשנה אחת ולא בתקופה ארוכה יותר. נושא המעבר של חיפה נמצא עדיין בשלבי בירור. במידה והפועל חיפה, שנמצאת במאבקי העלייה לליגת העל, תעפיל בסיום העונה, גם היא צפויה לשחק באולם נשר.

* קבוצת הפועל חולון ספגה היטל כספי של 3,000 שקלים, מכיוון שמאמן הקבוצה מיקי דורסמן ושחקן נוסף, לא התייצבו למסיבת העיתונאים כנדרש, בסיום המשחק נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון. על פי תקנון מנהלת ליגת ווינר, בתום כל משחק מתקיימת מסיבת עיתונאים וכל קבוצה מחויבת לשלוח אליה את המאמן הראשי ושחקן נוסף לבחירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully