וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "אם הייתי מנצח ביום שישי זה היה נגמר אחרת"

המחבט הבכיר של ישראל היה מאוכזב לאחר ההפסד. רן: "חשוב שניקח את הדברים החיוביים. נעשה הכל להישאר בבית העליון"

זה היה די צפוי, אבל היום (שני) זה הפך לרשמי: נבחרת ישראל בגביע דייויס הפסידה 4:1 לנבחרת צ'ילה, ותיאלץ להיאבק על הישרדות בבית העליון. ההפסד הבוטח לאחר שדודי סלע הפסיד במשחק הראשון של היום לפרננדו גונזאלס, ובכך עלתה צ'ילה ליתרון 1:3 במפגש, ולמעשה הבטיחה את הניצחון. במשחק נוסף לפרוטוקול בלבד הפסיד הראל לוי לאגילאר.

"הרגשתי קצת יותר טוב מהמשחק ביום שישי", אמר דודי סלע לאחר ההפסד, "אבל גונזאלס הוא בין השחקנים הטובים ביותר בעולם על החימר. היו לי כמה הזדמנויות שלא ניצלתי וכדורים שלא הייתי צריך להחטיא אבל בסך הכל הוא היה יותר טוב היום. צ'ילה יותר טובים מאיתנו על החימר" אמר סלע, "כמובן שעל מגרשים קשים זה סיפור אחר לגמרי. כולנו מאוכזבים. אולי אם הייתי מנצח ביום שישי זה היה נגמר אחרת, אבל אני מסתכל קדימה", סיכם המחבט הבכיר של ישראל.

"חשוב שניקח את הדברים הטובים מהמפגש הזה", אמר קפטן הנבחרת, אייל רן, "והיו הרבה כאלה. הצלחנו להתמודד שווה בשווה מול צ'ילה, שהיא נבחרת בית עליון לגיטימית. המשחקים היו צמודים והשחקנים נלחמו ועשו את המקסימום. המפגש הזה יעזור לנו במפגשים הבאים כשנצטרך לשחק על החימר. אנדיוני מאוד משמעותיים לנו כזוג וגם דודי והראל הפגינו יכולת גבוהה. נועם אוקון על הספסל והוא נותן הרבה עומק לנבחרת".

רן המשיך ואמר: "אני חושב שהשחקנים ייצאו מחוזקים למרות ההפסד ומקווה שהם ייקחו את שעות האימון שצברנו על החימר לתחרויות האישיות שלהם כדי שיוכלו לשפר את הדירוג ויוכלו לנצח עוד משחקים. אני שמח שבעקבות הניצחון בזוגות יוני ארליך יחזור למאייה הראשונה בזוגות", אמר הקפטן. על המפגש הבא, אמר רן: "נעשה הכל כדי להישאר בבית העליון. אנחנו מחזיקים אצבעות שזה יהיה משחק ביתי כי אנחנו מתגעגעים לקהל שלנו. אמנם היה פה עידוד אבל משחק ביתי זה דבר אחר. התחושה היא שאפשר להישאר בבית העליון".

"זה לא שהיינו פייבוריטים, על חימר הם נבחרת עדיפה, אנחנו לא משחקים הרבה בשנה על חימר, והמשטח הזה הוא יתרון עבורם", אמר אנדי רם על הפסד הנבחרת לצ'ילה. "גונזאלס שחקן מדהים שעושה מה שהוא רוצה במגרש. בסך הכל זה מבאס להפסיד, נחכה לספטמבר". רם שהה בצ'ילה יותר מכל אחד אחר בנבחרת, וסיכם את הביקור במדינה שנפגעה מרעש אדמה אדיר בעוצמתו: "אירחו אותנו בצורה מדהימה, אבל החוויה בצ'ילה הייתה לא נעימה, לא כיף, לא נחמד, ניסינו להתרכז בטניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully