וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ישראל חוזרת למאבקי ההישרדות בבית העליון

צפו בדודי סלע נכנע לפרננדו גונזאלס. נבחרת הדייויס של ישראל הפסידה לצ'ילה 4:1 ותיאבק על הישרדות בבית העליון

ספורט 5

תקציר המשחק באדיבות ספורט 5

אף אדם שפוי לא היה מהמר שנבחרת הדייויס הישראלית תחזור מצ'ילה עם ניצחון, גם אחרי שצימקה ל-2:1 בתום משחק הזוגות. ואכן, הערב (שני), אחרי שהמחבט הבכיר שלנו, דודי סלע, נוצח על ידי המחבט הבכיר של צ'ילה, פרננדו גונזלס בתוצאה 6:4, 6:4, 6:3, חלום ההעפלה לרבע הגמר נגוז, ועתה נבחרת הדייויס תצטרך להיאבק על מקום בבית העליון במשחקי ההישרדות. סלע תמיד יוכל להיזכר באותו ניצחון על פרננדו גונזאלס ב-2007 ברמת השרון, אבל הפעם הצ'ילאיני היה גדול עליו, ובעזרת טניס גדול הוכיח שעל חימר מדובר בסיפור אחר, וכי פערי הרמות גדולים מדי עבור ישראל. בהמשך, נוצח הראל לוי, במשחק שהשלים את המפגש, על ידי חורחה אגילאר בתוצאה 7:6, 6:1. צ'ילה ניצחה את ישראל 1:4 בסיכום הכללי, והיא ממשיכה לרבע הגמר שם תפגוש את צ'כיה. ישראל תחכה להגרלה בחודש אפריל שתזמן לה בספטמבר יריבה מאחד הבתים האזוריים, עמה תאבק על מקום בבית העליון.

סלע, שאכזב מאוד ביום המשחקים הראשון, ידע שכל הלחץ על כתפיו הצנומות והפסד יסגור את הסיפור. הוא ניסה, רץ, השתדל והתאמץ, אבל היכולת הטכנית של גונזו על החימר הייתה עילאית. הצ'יליאני שלט בקצב המשחק, היקשה על סלע על ידי כדורים מתוחכמים והפגין ניצוצות של טניס, כיאה וכמצופה מהמדורג עשירי בעולם. גונזו, שעבר דרך ארוכה בשבוע שעבר כדי להגיע מצפון אמריקה לצ'ילה אחרי רעידת האדמה, נראה חיוני ונמרץ אחרי יום המנוחה לו זכה, והצליח לסגור את הסיפור עבור הצ'יליאנים.

מהלך המשחק

סלע הגיש ראשון, אך פתח רע וגונזאלס השיג שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה. סלע התקשה להתמודד עם הדרופ-שוט ששלח גונזאלס, אבל הצליח לשלוח אייס ולצמק ל-2:1. הצ'יליאני שלח לעבר סלע כדורים עמוקים וגבוהים שהיקשו עליו מאוד, ובעזרת כף יד מופלאה שמר על יתרונו ולא אפשר לישראלי לשבור. גונזאלס שלט בקצב וניצח 4:6 במערכה הראשונה תוך 42 דקות.

פתיחת המערכה השנייה הייתה זהה לראשונה, כשגונזאלס הפעיל לחץ על סלע והשיג שלוש נקודות שבירה. אבל הישראלי התעשת, ניצל את חוסר הריכוז של גונזו ושמר על ההגשה. אבל הצ'יליאני וכף ה יד שלו היו גדולים על סלע, שהתקשה לתקוף, וגונזו שבר ל-1:2. גונזלס המשיך לשלוח כדורים עמוקים ולתבל אותם בדרופ-שוט שהיקשו על סלע, ושבר שוב בדרך ל-1:4. סלע לא אמר נואש, חיכה להגשות של הצ'יליאני על קו הבסיס ואפילו מטר פנימה, שלח כדורים מדויקים והצליח לשבור ולצמק ל-5:4. גונזו לא נלחץ, שמר על ההגשה במשחקון על האפס וניצח 4:6 במערכה השנייה, שנמשכה 40 דקות.

סלע שמר על ההגשה בתחילת המערכה השלישית, והשיג אפשרות שבירה במשחקון השני, אבל חבטות מתוחכמות ושינויי קצב מצדו של גונזאלס, שהפליא בביצועיו, העניקו את השבירה הראשונה במערכה לצ'יליאני, שעלה ל-1:2. סלע שיחק מצוין במשחקון השישי והיקשה מאוד על גונזאלס והגשותיו, אבל חוסר ריכוז בחבטות ההחזרה אפשרו לצ'יליאני לשמור על יתרונו. חבטות החזרה מצוינות של גונזאלס וחוסר ריכוז מבחינתו של סלע סייעו לצ'יליאני לנצח 3:6 במערכה, ולהעניק לצ'ילה ניצחון במפגש כולו. צ'ילה ממשיכה לרבע הגמר, נבחרת הדייוויס של ישראל הולכת למאבקי פלייאוף על הישרדות בבית העליון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לוי לא הצליח לצמק

לאחר הפסדו של סלע עלה הראל לוי למשחק האחרון במפגש, מול חורחה אגילאר, והוא נוצח בשתי מערכות כשהפסיד לצ'יליאני 7:6, 6:1. השניים שמרו על חבטות ההגשה, כשלוי מציג הגשות עוצמתיות וחבטות כף יד מצוינות. במשחקון העשירי השיג לוי שלוש אפשרויות שבירה, אבל אגילאר נחלץ מהפיגור ועלה ל-5:6. לוי שמרעל ההגשה והשניים הלכו לשובר שוויון, בו השיג אגילאר מיני-ברייק ועלה ל-1:2. חבטת דרופ-שוט ותנועה טובה במגרש העניקו לאגילאר 3:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה הראשונה. לוי פתח רע את המערכה השנייה, אגילאר השיג שתי שבירות ועלה ל-0:4 בדרך לניצחון 1:6 במערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully