וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון: "רוצים לשבור את המנחוס"

קפטן הפועל ראשל"צ רוצה להעניק לקבוצתו גביע מדינה ראשון מאז 2001. מנגד מחכה אס"א ת"א (שלישי, 19:00, ערוץ 5)

מחר (שלישי, 19:00, ספורט 5) ייערך בהיכל הספורט העירוני ברעננה גמר גביע המדינה בכדוריד גברים, בין הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב. היום בצהרים התכנסו המאמנים והקפטנים של שתי הקבוצות במשרדי איגוד הכדוריד, למסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר האיגוד, דורון שמחי, שפתח את דבריו ואמר: "זה יהיה משחק הגמר האטרקטיבי של השנים האחרונות. הייתה חגיגת כדוריד מדהימה בחצי הגמר ולגמר הגיעו שתי הקבוצות בכושר הטוב בארץ. אני לא זוכר ביקוש כה גדול לכרטיסים כמו למשחק הגמר הזה, אני מאמין שהיינו יכולים למלא את היכל נוקיה, לענף הכדוריד הישראלי יש את היכולת הזו".

קפטן הפועל ראשון לציון, עידן מימון, דיבר על העובדה שהקבוצה שלו לא זכתה בתואר משנת 2001: "בסוף שנות ה-90 הפועל ראשל"צ הייתה הקבוצה השולטת בישראל, אני לא בטוח שתהייה עוד אחת כזו בכדוריד הישראלי. היום יש לנו יריבות ראויות. לא היינו בגמר תקופה ארוכה ובגלל זה אנחנו כל כך מחכים לגמר ורוצים לשבור את המנחוס הזה".

מבחינת מאמן ראשל"צ, ולדימיר (וובה) זייקמן, הקבוצה עדיין לא השלימה את העבודה: "מבחינתנו ואני מאמין שגם מבחינת אס"א, כלום עוד לא נעשה. המטרה שלנו היא להשלים את מה שעשינו בחצי הגמר. אנחנו לא מרגישים קבוצה נחותה מאס"א למרות שהפסדנו לה פעמיים השנה. אס"א קבוצה חזקה שהתמודדה איתנו יפה במשחקים הקודמים אבל אנחנו יודעים מהן הנקודות הטובות ומהן הנקודות הפחות טובות שלהם וננסה לנצל את זה".

מנגד, קפטן אס"א, איציק חליפי, דיבר על מוכנות קבוצתו. "אנחנו באים כקבוצה ראויה, לוחמנית ורעבה. יהיה גמר טוב ומהנה לצופים. יש בין הקבוצות יריבות ספורטיבית לא מהיום ואני מאמין ששתי הקבוצות יציגו משחק ברמה גבוהה ויהיה משחק טוב. אנחנו באים למקסם את היתרונות שלנו ולעשות כמה שפחות טעויות, להדגיש את הצד החזק של אס"א, באמונה שזה מה שייקח אותנו כל הדרך".

גם מאמן אס"א, אולג בוטנקו מאמין בסיכוייו להניף גביע הערב: "אנחנו עושים הכנות טובות לקראת המשחק. יש יכולת מקצועית ומוטיבציה גבוהה. אנחנו משחקים מול קבוצה עם יכולת ומסורת, כך שיהיה משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully