וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם היינו מנצחים חצי אפס, היינו מאושרים"

מור גולן מהפועל ר"ג לא הסתיר את התרגשותו מהניצחון על בני יהודה. כעת האורדונים בונים על ניצחון נוסף ופלייאוף אמצעי

יממה לאחר נצחון החוץ המצוין 1:2 על בני יהודה בבלומפילד, ובהפועל רמת גן מתקשים להירגע מהחגיגות. בסיום המשחק אמש (ראשון), נשארו חלק מהשחקנים במשך דקות ארוכות מול היציע שאיכלס כ-100 מאוהדי הקבוצה וחגגו בשירים וריקודים. מאמן הכושר של הקבוצה, רפי בוסקילה, אף התרגש יתר על המידה ואיבד לשניות ספורות את הכרתו על כר הדשא, אולם הוא טופל על ידי רופא המועדון וחזר לאיתנו. ברמת גן שמחו על הנצחון במיוחד לאור העובדה שרוב קבוצות התחתית הפסידו נקודות במחזור הזה, דבר שעזר לאדומים לברוח מרחק של שמונה נקודות מהקו האדום, כאשר חלק מאנשי הקבוצה אפילו מפנטז כעת על כניסה לפלייאוף האמצעי, שיסיר את דאגות הקרב נגד הירידה, מוקדם מהצפוי.

הרמת גנים הגיעו אתמול למשחק בהרכב טלאים וחסרו את שלושת הבלמים, גולן חרמון, אסי דומב ופאבל פרגל הפצועים וכן את הקשר אנדראה קלדיירה שפצוע גם הוא וצפוי לחזור בתוך שבוע לאימונים מלאים. "זה בהחלט הנצחון הכי חשוב שלנו העונה", אמר חלוץ הקבוצה מור גולן. "עשינו נצחון מאוד מאוד משמעותי, באנו אחרי תוצאת תיקו שלנו בשבוע שעבר, והגענו לכאן הערב אחרי התוצאות שעשו הקבוצות שנאבקות איתנו בחלק התחתון. ידענו שנצחון יתן לנו דחיפה אדירה קדימה ואני שמח שעשינו את זה", הוסיף החלוץ.

גולן שבר אמש בצורת ארוכה לאחר שכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו נגד האקסית בה שיחק: "שמח להבקיע אחרי תקופה ארוכה, כי הייתי פצוע ואני שמח שהתמזל מזלי והבקעתי. במיוחד כשהקבוצה מנצחת זה פשוט אושר עילאי. אנחנו יודעים שהתוצאה יכולה היתה להיות גבוהה יותר אבל אסור לנו להיות חזירים, כי גם אם היינו מנצחים חצי אפס, היינו מאושרים".

גולן שבעצמו חזר מפציעה בברך, התייחס להרכב הטלאים ולחוסרים הרבים בסגל קבוצתו: "אני מאמין שלא חשוב מי משחק והוכחנו את זה על המגרש. הרבה שחקנים שלא היו אמורים לשחק שיחקו, גולן חרמון ואסי דומב היו חסרים אבל גם אם היינו מפסידים לא היינו משתמשים בזה כתירוץ. שחקנים נותנים כאן את הלב ונותנים מעל ומעבר, גם הצוות המקצועי וגם ההנהלה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש. החוסר יציבות שלנו הוא סימפטום של קבוצת תחתית אבל החומר האנושי פה והמרקם החברתי מצמרת ההנהלה ועד אחרון השחקנים הוא פנטסטי ואני מאמין שזה מה שמחזיק אותנו ונותן לנו כוח להמשיך הלאה. אם ננצח גם את הפועל חיפה בשבוע הבא אני מאמין שנברח רחוק ממאבקי התחתית והלוואי שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully