וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הקינגס כבשו את ירושלים

פאפאגיו קינגס ניצחו את ביג בלו 12:18, וזכו בשבוע החופש לפלייאוף. באר שבע סיימה עונה ראשונה בליגה ללא ניצחון

במחזור האחרון של העונה הרגילה בליגת התאקל בישראל שוחקו שני משחקים, שאחד מהם חרץ גורלות לשתי הקבוצות והשני נערך לפרוטוקול בלבד. במשחק הראשון של המחזור שיחקו בדרבי על כל הקופה פאפגאיו קינגס מירושלים מול ביג בלו, והקינגס נטלו את הבכורה, עלו למקום השני הנכסף וזכו במנוחה של שבועיים לפני משחק חצי גמר הפלייאוף.

הקינגס עלו ראשונים על לוח התוצאות, ובסוף המחצית התוצאה הייתה 0:10, מאיבוד כדור שטותי של ביג בלו וטאצ'דאון של הקינגס. עם איתי אשכנזי בחוץ, משחק ההתקפה של ביג בלו נראה אומלל מאוד למשך שלושה רבעים, אבל עם כניסתו של אריה באומן, הקוורטרבק של ביג בלו בשנתיים הקודמות, דברים החלו לזוז והם עלו ליתרון של 10:12 עם ריצה לטאצ'דאון של באומן ומסירה לשני יארדים וטאצ'דאון לעמיחי ברגמן. אלא שהדקות האחרונות של המשחק היו שייכות לקינגס, שהראו חוסן מנטאלי. הקוורטרבק דייויד יסלזון מצא את טי.ג'יי וויליאמס לתפיסה נהדרת באנדזון וניצחון כל כך חשוב שהעלה אותם למקום השני.

במשחק השני של המחזור, ניצחו דנסינג קאנל פיונירס את הנחיל השחור מבאר שבע 14:20, ובכך הושלמה התמונה, כשמייקס פלייס מסיימים במקום הראשון עם מאזן של 1:9 והנחיל השחור סוגרים עונה ראשונה בליגה ללא ניצחון, עם מאזן 10:0.

במשחקי הווילד קארד של הליגה, ייפגשו המורדים מיהודה (4:6) עם ריל האוסינג חיפה (6:4) ביום חמישי ב–20.00 באצטדיון קראפט, ולמחרת יתמודדו ביג בלו ירושלים (4:6) עם דנסינג קאמל מודיעין (6:4) בשעה 12.00 בקראפט על הזכות לשחק במשחקי חצי הגמר.

הטבלה הסופית:

1. תל אביב סייברס 1:9
2. ירושלים קינגס 4:6
3. ירושלים ליונס 4:6
4. מורדי יהודה 4:6
5. חיפה אנדרדוגס 6:4
6. מודיעין פיונירס 6:4
7. הנחיל השחור באר שבע 10:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully