וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי: "זו לא בני יהודה שאנחנו רוצים לראות"

מגן הזהובים היה מאוד מאוכזב אחרי ההפסד 2:1 להפועל רמת גן: "הכל הלך הפוך". בקבוצה העבירו ביקורת על אפק וזנדברג

גם הבוקר (שני) ניסו להבין בבני יהודה את המשחק החלש והנרפה שהציגו כמעט כל שחקני הקבוצה בהפסד 2:1 להפועל רמת גן אמש בבלומפילד. הזהובים קטעו סדרה של שלושה נצחונות רצופים בליגה,ובצוות המקצועי נשמעו אמש דברי ביקורת בעיקר כנגד שני שחקני הרכש, עומרי אפק ומיכאל זנדברג, שלא מצליחים לספק את הסחורה ומציגים יכולת חלשה בשבועות האחרונים. אפק, שספג כרטיס אדום בדקה ה- 71, יחמיץ את משחקה הקרוב של הקבוצה נגד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד.

קפטן הקבוצה, אסי בלדוט שלא שותף אמש במשחק, נשלח להתחמם במשך כל מהלך המחצית השנייה אולם לבסוף החליט המאמן גיא לוזון שלא להכניסו. בלדוט עזב את האצטדיון בכעס רב מיד עם שריקת הסיום ונראה מתוסכל מאוד מאי שיתופו במשחק.

"ברור שזו לא בני יהודה שאנחנו רוצים לראות ולא ציפינו לזה", אמר המגן כפיר אדרי ל"וואלה! ספורט". "הגענו במומנטום טוב, אחרי שלושה נצחונות, אבל הכל הלך לנו הפוך. באנו לא מוכנים, היינו ממש לא טובים. בחצי הראשון הגענו נרפים ולא שיחקנו טוב. רמת גן הבקיעו את השער, הלכו אחורה והסתגרו, בצדק מבחינתם, הם רצו את הנקודות וראו שהם רוצים את הנקודות יותר מאיתנו". המגן הוותיק נשאל האם הוא וחבריו זלזלו ביריבה מהתחתית וענה: "לא חושב שזילזלנו. רצינו מאוד אבל הכל הלך הפוך. כל מה שניסינו לעשות הלך לא טוב".

במחזור הקרוב יפגשו הזהובים את הפועל תל אביב, אותה הביסו בעונה שעברה 0:3 במשחק שבקבוצה מקווים לשחזר. "אם נרצה לשחזר את התוצאה מהעונה שעברה נצטרך לבוא עם המון נחישות ועם רצון גדול יותר מהיריבה ואני חושב שיש לנו את היכולת ואנחנו מסוגלים לזה", אמר אדרי. "בטוח שזה לא יהיה קל. אין צורך להוסיף באיזו קבוצה מדובר. זו קבוצה שנמצאת בכושר מצוין, אבל אנחנו נצטרך לתקן את הליקויים במהלך השבוע. נבוא מוכנים, נעבוד קשה עם הרבה מלחמה ונחישות ונקווה לעשות תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully