וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "ראיתי מה שרציתי לראות"

על אף ההפסד לאורלנדו, כוכב הלייקרס דווקא היה מבסוט: "אם נשחק כך, יהיה קשה לנצח אותנו". פריזבילה שוב נפצע בברך

כיאה לשחזור של גמר ה-NBA, יופי של משחק קיבלנו הלילה (בין ראשון לשני) בין הלייקרס ואורלנדו. בסופו של דבר קובי בריאנט, שהיה נפלא ברגעי ההכרעה, החטיא ג'אמפ שהיה יכול לשלוח את המשחק להארכה, והמג'יק ניצחו 94:96. קל, כאמור, זה לא היה. "אפשר היה לראות את זה על הפרצופים של כולם", אמר בסיום וינס קרטר, שקלע 25 לסגנית האלופה. "כולם רצו לנצח. זה היה כמו משחק שביעי בפלייאוף".

הגיבור האלמוני (באופן יחסי) של המשחק היה מאט בארנס, שעשה עבודה לא רעה על בריאנט ואף תפר שלשה קריטית, דקה וחצי לסיום, שעזרה לקבוצתו לצאת עם ידה על העליונה. "אנחנו לא יכולים להיות ניצדים יותר, אלא צריכים להיות ציידים", אמר הסמול פורוורד, ושמע את הסנטר שלו, דוויט הווארד, מפרגן גם כן: "מאט משחק פיזי כל יום. כל משחק. זה מה שהוא עושה".

מנגד, לא מדובר בסתם עוד הפסד ללייקרס. לראשונה מזה שנתיים, הקבוצה של פיל ג'קסון רושמת שלושה משחקים ברציפות מבלי ניצחון. פאו גאסול, עם זאת, לא ממש מודאג. "אני לא מודאג מרצפים, אלא חושב מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח משחקים. אנחנו צריכים למצוא איזון במשחק הפנים שלנו. קובי אגרסיבי ותחרותי ואנחנו מבינים מה הולך לקרות אבל באותו זמן, צריך למצוא את האיזון הזה".

בריאנט עצמו ניסה למצוא את חצי הכוס המלאה בהפסד, והוא לא ממש התקשה. "לא ניצחנו, אבל ראיתי מה שרציתי לראות. אם נשחק עם מאמץ כזה, יהיה מאוד קשה לקבוצה כלשהי לנצח אותנו ארבע פעמים בסדרה".

פריזבילה עלול להחמיץ את 2010/2011

מילים רבות כבר נכתבו על המזל הנורא שעובר על שחקני פורטלנד העונה, ובפרט על הסנטרים שלה. תוך שבועיים נפצעו גרג אודן וג'ואל פריזבילה וסיימו את העונה, אלא שהבוקר מתברר שהמזל הרע אכן יכול להכות פעמיים. פריזבילה, שנפצע בברכו ב-22 בדצמבר, עבר ניתוח לשקם את הברך הפצועה, אלא שאמש הוא החליק במקלחת, נפצע באותה ברך בדיוק, ויזדקק לניתוח נוסף.

על פי דיווחים, הסנטר ההגנתי המצוין עלול להחמיץ את כל העונה הבאה. "הרופאים חושבים על מה לעשות כעת", אמר מאמן הבלייזרס המודכדך, נייט מקמילן. "זו סוג העונה שעוברת עלינו, ואנחנו פשוט צריכים להמשיך הלאה".

* מאמן דנבר, ג'ורג' קארל, יעבור הערב ניתוח ולאחר מכן יתחיל בתהליך כימוטרפיה כדי לטפל בסרטן שאובחן לו בגרון. "סביר להניח שלא תראו אותי למשך זמן מה", אמר המאמן לתקשורת, רגע לפני שהוליך את קבוצתו לניצחון נוסף, הפעם על הבלייזרס. קארל בטוח יחמיץ את משחק הנאגטס מול מינסוטה יום רביעי, והוא עשוי לשוב רגע לפני המפגש מול ניו אורלינס בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully